Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Hele fijne opvang met veel oog voor de kids, zelfregie en een prikkelarme omgeving.

Super goed. We zijn ontzettend tevreden

Wij zijn heel erg tevreden over de opvang. Onze zoon gaat met heel veel plezier naar de BSO en de leidsters zijn top!

Ik ben heel erg tevreden over de opvang. De communicatie is goed, de leidsters zijn kundig en mijn kind gaat er graag heen.

Ons gezin heeft erg prettige ervaringen met dit kinderdagverblijf. Onze zoon kan iedere week terecht en word sochtens goed ontvangen door een of meerdere leidsters. Er word heel veel rekening... Ons gezin heeft erg prettige ervaringen met dit kinderdagverblijf. Onze zoon kan iedere week terecht en word sochtens goed ontvangen door een of meerdere leidsters. Er word heel veel rekening gehouden met ieder kind individueel.
Het enigste wat ik graag anders zou zien is dat we de 3 ruildagen ten alle tijden kunnen inzetten ipv. dat we de dagen eerst moeten opsparen.
Voor de rest zijn wij erg tevreden!

Wij zijn erg tevreden over de kinderopvang. De leidsters zijn erg lief. Daarbij wordt er ook goed meegedacht met betrekking tot de kindplanning. Wij laten onze zoon met een fijn en gerust... Wij zijn erg tevreden over de kinderopvang. De leidsters zijn erg lief. Daarbij wordt er ook goed meegedacht met betrekking tot de kindplanning. Wij laten onze zoon met een fijn en gerust “achter”.

Een hele prettige en laagdrempelige omgang met zowel kinderen als ouders.
Een hele prettige en laagdrempelige omgang met zowel kinderen als ouders.
Goede opvang en men probeert zoveel mogelijk te voldoen aan de eisen dat de kinderen niet teveel verschillende begeleiders zien.
We laten onze kinderen keer op keer vol vertrouwen achter bij De Grabbelton, Oosteinde.

Een fijne proffesionele opvang waar onze kinderen graag naar toe gaan en gingen.

Erg tevreden over de geboden opvang. Er is veel structuur m.b.t. leidsters, waardoor onze zoon weet op wie hij kan terugvallen. Daarbij is onze zoon altijd erg enthousiast bij het ophalen. De app is... Erg tevreden over de geboden opvang. Er is veel structuur m.b.t. leidsters, waardoor onze zoon weet op wie hij kan terugvallen. Daarbij is onze zoon altijd erg enthousiast bij het ophalen. De app is ideaal, om live te lezen en te zien d.m.v. foto's hoe het gaat, evenals het vakantie doorgeven of het aanvragen van een extra dag.

Zeer betrokken en lieve leidsters