Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Professionele leidsters. Mijn kind gaat er graag naartoe.

Ik vind dat kinderopvang de Grabbelton een warme en welkome uitstraling heeft. Dit voor kinderen als ook de ouder(s) die zijn/haar kind(eren) ophaalt.
Leidsters zijn persoonlijk en...
Leidsters zijn persoonlijk en geïnteresseerd

Zeer prettige opvang! Ik ben er erg blij mee.

Positief, vriendelijke leidsters, veel gelegenheid om te spelen. Mijn zoontje komt vrolijk terug.

Kinderen worden prima opgevangen door betrokken leidsters. Groepen zien er goed uit. Recente renovatie is ook goed. Voor de oudere kinderen is er te weinig adequate buitenruimte. Te weinig ruimte... Kinderen worden prima opgevangen door betrokken leidsters. Groepen zien er goed uit. Recente renovatie is ook goed. Voor de oudere kinderen is er te weinig adequate buitenruimte. Te weinig ruimte voor bewegingsspel: rennen e.d. Onze zoon vindt het niet leuk dat hij tussen de kleuters moet spelen.

Wij zijn erg tevreden over De Grabbelton. Mijn zoon heeft hele lieve juffen en er wordt goed gecommuniceerd over hoe hij het doet of wat ze die dag gedaan hebben. De visie van de opvang sluit goed... Wij zijn erg tevreden over De Grabbelton. Mijn zoon heeft hele lieve juffen en er wordt goed gecommuniceerd over hoe hij het doet of wat ze die dag gedaan hebben. De visie van de opvang sluit goed aan bij die van ons.

Zeer vakkundig ingericht voor alle leeftijden (4-12 jaar).
Er zijn voldoende leidsters per groep kinderen en er is 100% aandacht voor hen.
De aangeboden activiteiten zijn zeer divers.

Betrokken, kleinschalig, aandacht voor het kind

Lieve leidsters die weten waar ze mee bezig zijn. Duidelijke structuur voor de kinderen. Ongedwonge huiselijke sfeer. Nemen de tijd voor een goede overdracht.