Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Prima peuterspeelzaal met lieve en ervaren leidsters. Altijd behulpzaam en meedenkende mensen!

Mijn dochter gaat graag naar de buitenschoolse opvang. Ze heeft nog nooit gezegd dat ze het niet leuk gevonden heeft. Dat is voor mij het aller belangrijkste! Ik vind het personeel erg aardig en... Mijn dochter gaat graag naar de buitenschoolse opvang. Ze heeft nog nooit gezegd dat ze het niet leuk gevonden heeft. Dat is voor mij het aller belangrijkste! Ik vind het personeel erg aardig en enthousiast.

Lieve leidsters, oog voor de kinderen.
Helaas wordt er weinig gebruik gemaakt van de mogelijkheden buiten. (Beekweide, speeltuin, bos, wandelen)
Wel zijn er vaak leuke knutsel...
Lieve leidsters, oog voor de kinderen.
Wel zijn er vaak leuke knutsel activiteiten. Erg afhankelijk van wie er werkt.

Over het algemeen zijn wij best tevreden.
Over het algemeen zijn wij best tevreden.
Echter het laatste jaar valt het op dat er weinig activiteiten zijn in de vakanties en dat er maar weinig buiten of bijvoorbeeld op de beekweide gespeeld wordt. (Voetballen, spelletjes enz)

Prettige organisatie. Mijn kinderen gaan er met plezier naartoe.

Kinderen gaan graag naar de opvang aan de heilige geeststraat. De locatie aan de Gilde straat vind ik zelf niet geschikt omdat de kinderen in de school en/of klas zijn waar zo ook les hebben. Zo is... Kinderen gaan graag naar de opvang aan de heilige geeststraat. De locatie aan de Gilde straat vind ik zelf niet geschikt omdat de kinderen in de school en/of klas zijn waar zo ook les hebben. Zo is de ontspanning /sfeer niet die je zou willen en niet goed mijn inziens.

Prettige opvang. Kundig personeel.
Fijne en gemoedelijke sfeer.
Goede communicatie.

Er is sprake van een warme, professionele betrokkenheid van de medewerkers, waarbij zowel ons kind als wij als ouders ons prettig voelen qua omgang en bejegening.

De kinderen hebben het erg naar hun zin