Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Mijn kinderen worden super verzorgd en vermaakt. Er zijn meer dan voldoende faciliteiten.

Hele fijne opvang! alrijd pro actief en meewerkend

We zijn heel erg tevreden met de opvang. Er werken allemaal kundige en lieve leidsters en de kinderen leren veel rondom zelfstandigheid, samen spelen en samen delen.

Persoonlijke en betrokken organisatie met kundige medewerkers die oog hebben voor mijn kind.

Er wordt goede aandacht en zorg besteed aan onze dochter. Er wordt gekeken en geluisterd en tijdig contact opgenomen wanneer iets niet duidelijk is of niet goed gaat. Onze dochter heeft het altijd... Er wordt goede aandacht en zorg besteed aan onze dochter. Er wordt gekeken en geluisterd en tijdig contact opgenomen wanneer iets niet duidelijk is of niet goed gaat. Onze dochter heeft het altijd erg naar haar zin en we laten haar elke keer met een gerust hart achter op de groep.

Leuke locatie met veel uitdaging, veiligheid en ruimte voor ontwikkeling van de kinderen met hele aardige en professionele medewerkers. De visie van Montessori en vooral van Pikler worden leuk... Leuke locatie met veel uitdaging, veiligheid en ruimte voor ontwikkeling van de kinderen met hele aardige en professionele medewerkers. De visie van Montessori en vooral van Pikler worden leuk toegepast en probeer ik zelf ook toe te passen thuis met spelen (zelf laten ontdekken in plaats van dat ik voor doe hoe iets werkt).

Erg fijne opvang met veel aandacht voor de kinderen.

Lieve en zorgzame leidsters, fijne opvang, afwisselend programma, ook de dames van de administratie zijn behulpzaam en denken mee, zoals bijvoorbeeld bij type contract of bij het ruilen van... Lieve en zorgzame leidsters, fijne opvang, afwisselend programma, ook de dames van de administratie zijn behulpzaam en denken mee, zoals bijvoorbeeld bij type contract of bij het ruilen van dagen.
Onze kinderen zijn hier al heen gegaan als baby en zijn nu 11 en bijna 10 en gaan er nog steeds graag heen!

Wij zijn erg tevreden over deze kinderdag verblijf. Onze dochter gaat er met veel plezier naar toe

Het is een fijne opvang met leuke, lieve leidsters, en een hele fijne speelomgeving (leuke speeltjes, verschillende ruimtes / hoeken voor kindjes van verschillende leeftijden, ieder kwartaal een... Het is een fijne opvang met leuke, lieve leidsters, en een hele fijne speelomgeving (leuke speeltjes, verschillende ruimtes / hoeken voor kindjes van verschillende leeftijden, ieder kwartaal een nieuw thema waar veel dingen omheen georganiseerd worden). Het nadeel vind ik dat groepen best vol zitten waardoor ons kindje soms geen ruimte heeft om een slaapje te doen (slaapkamertjes vol), en dat er niet (eenvoudig) een dag of dagdeel geruild kan worden.