Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Maakt een gezellige en ongedwongen indruk. Kinderen worden vrij gelaten in hun activiteiten en ondersteund waarnodig door het personeel.

Fijne kennismaking + duidelijke uitleg

Dit is de eerste keer dat wij kennis maken met de kinderopvang. Onze algemene ervaring is heel erg positief. In het begin wat het spannend en misschien een beetje eng. Je laat je kindje achter bij... Dit is de eerste keer dat wij kennis maken met de kinderopvang. Onze algemene ervaring is heel erg positief. In het begin wat het spannend en misschien een beetje eng. Je laat je kindje achter bij 'vreemde' en je moet op hun vertrouwen dat het goed komt. Ik mocht ze bellen zoveel als ik wilde, en ook als mijn dochter een hele dag op de opvang was mocht ik haar ophalen wanneer ik dat wilde. De meiden zijn erg aardig en enthousiast. Ze geven je een vertrouwd gevoel dat het allemaal goed komt. Ze geven alle kindjes ook echt de aandacht en verzinnen leuke activiteiten voor ze. IK laat mijn dochter met een vertrouwd gevoel achter.

We do have a good experience with this day care so far.

Een fijne, professionele en persoonlijke opvang. Lieve dames en heer. Er wordt voldoende informatie gegeven betreft welke thema's ze hebben en de app om te kijken hoe het met je kindje gaat is... Een fijne, professionele en persoonlijke opvang. Lieve dames en heer. Er wordt voldoende informatie gegeven betreft welke thema's ze hebben en de app om te kijken hoe het met je kindje gaat is ook prettig.

Zeer positieve ervaring, betrokken leidsters die oog, aandacht en tijd voor de kinderen hebben en wat ze nodig hebben. Voldoende rust, tijd om te spelen, knutselen en (voor)lezen

Prettig kindcentrum. Goed georganiseerd, kundige leidsters, fijne sfeer.

Positief! Korte lijntjes, open communicatie en een fijne plek voor onze kinderen.

Prima opvang, fijne ruimte , zeker voor de wat oudere kinderen (8-12).
Prettige communicatie met de leidsters.

Het was een erg fijn ervaring.