Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Er werken vriendelijke leidsters die goed luisteren naar onze wensen.
Bij het wegbrengen en ophalen is er altijd tijd voor een praatje, wat erg prettig is.

Wij zijn erg tevreden over de opvang. Het personeel is erg vriendelijk en betrokken. De kinderen hebben het naar hun zin en er wordt goed op ze gelet.

Betrokken, professionele medewerkers. Leuk dat er smoothies gemaakt worden. Ons kind kan zich hier goed ontwikkelen.

Heel positief. Fijne en lieve pm-ers, denken met je mee, reageren pro-actief.

Mijn eerste indruk was positief. De locatie biedt veel ruimte waar kinderen kunnen spelen en er zijn veel mogelijkheden zowel binnen als buiten waar zij gebruik maken van het schoolplein.
Ook...
Ook vriendelijk ontvangen door groepsleiding en duidelijke uitleg/

Betrokken, vriendelijk en professioneel

Ik heb nog geen ervaring behalve dan de kennismaking, maar ik vind het prettig om te zien hoe de eigenaresse betrokken is met de opvang en zelf de rondleiding en presentatie geeft. Ze weet alle ins... Ik heb nog geen ervaring behalve dan de kennismaking, maar ik vind het prettig om te zien hoe de eigenaresse betrokken is met de opvang en zelf de rondleiding en presentatie geeft. Ze weet alle ins en outs van de opvang en tijdens de presentatie vond ik het leuk om te zien dat ze ook iedereen kende (kinderen,ouders,leiding)

We hebben de indruk dat we bij een familiair, doch professioneel centrum terecht zijn gekomen. Het personeel komt kundig over en de leden hebben vanaf het eerste moment het vertrouwen van ons als... We hebben de indruk dat we bij een familiair, doch professioneel centrum terecht zijn gekomen. Het personeel komt kundig over en de leden hebben vanaf het eerste moment het vertrouwen van ons als ouders gewonnen. Voor ons is de visie erg belangrijk en we merken elke dag dat deze visie ook in de praktijk wordt uitgedragen. Dat geeft ons een waardevolle bevestiging.

Mijn algemene ervaring met het kdv is goed! Een warme persoonlijke opvang met oog voor mijn kind