Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Heel prettig. Fijne overdracht in de ochtend bij het brengen en eind van de middag bij het halen. Als er iets is, wordt dat verteld of staat het in de app.

Een betrokken kinderopvang waar mijn kinderen altijd vrolijk weer vertrekken!

Goede ervaring. Ons kind is nog jong maar lacht altijd als ik hem achterlaat. Geen gehuil, dus heb het idee dat ik hem met een gerust hart achter kan laten en hij het dus niet erg vind dat mama/papa... Goede ervaring. Ons kind is nog jong maar lacht altijd als ik hem achterlaat. Geen gehuil, dus heb het idee dat ik hem met een gerust hart achter kan laten en hij het dus niet erg vind dat mama/papa weg gaat.
Ook eet, drinkt en slaapt hij daar goed.
Fijn dat ik op de app ook nog eens alles terug kan lezen.

Goede vervaring
Mooi ruimte
Vriendelijk personeel

Wij zijn erg tevreden met de grabbelton. Erg betrokken en ervaren medewerksters die met veel enthousiasme met de kinderen omgaan. Ze hebben goed in de gaten wat de kinderen nodig hebben en geven... Wij zijn erg tevreden met de grabbelton. Erg betrokken en ervaren medewerksters die met veel enthousiasme met de kinderen omgaan. Ze hebben goed in de gaten wat de kinderen nodig hebben en geven goede feedback. Wij brengen met een gerust hart ons zoontje hier naar toe.

Goede communicatie en vertrouwd gevoel

Opmerkingen

Die zullen er vast zijn maar die zou ik nu niet kunnen bedenken.

Twee intelligente leidsters die mijn zoon prima doorhadden en aankonden

Opmerkingen

Ik vind dat er veel verschil tussen de leidsters kan zijn. Sommigen zijn zoveel volwassener en slim dan anderen, maar die zijn ook moeilijker vast te houden waarschijnlijk. De ervaren leidsters... Ik vind dat er veel verschil tussen de leidsters kan zijn. Sommigen zijn zoveel volwassener en slim dan anderen, maar die zijn ook moeilijker vast te houden waarschijnlijk. De ervaren leidsters ondernemen ook meer (soms wat ingewikkelder zoals koekjes bakken) activiteiten met de kinderen. Als er onrust is, ziekte of verplaatsingen van leidsters, is dat gelijk terug te zien in de activiteiten die ondernomen worden.

Onze dochter gaat sinds 2 maanden naar de babygroep. We hebben een vast aanspreekpunt en vinden de betrokkenheid groot. Er wordt proactief meegedacht bij bijzonderheden en zaken worden zorgvuldig... Onze dochter gaat sinds 2 maanden naar de babygroep. We hebben een vast aanspreekpunt en vinden de betrokkenheid groot. Er wordt proactief meegedacht bij bijzonderheden en zaken worden zorgvuldig overgedragen.

Contact met persoonlijk begeleider.
Betrokkenheid bij bijzonderheden.

Opmerkingen

Dat een totaaloverzicht van afgezegde en geruilde dagen ook zichtbaar is via de app.

Joyce Taris van Beek

We brengen onze kinderen altijd met een gerust hart naar de Grabbelton. Wetende dat ze er in goede handen zijn. Zeer kundige en enthousiaste medewerkers die onze kinderen op hun gemak weten te... We brengen onze kinderen altijd met een gerust hart naar de Grabbelton. Wetende dat ze er in goede handen zijn. Zeer kundige en enthousiaste medewerkers die onze kinderen op hun gemak weten te stellen en vol liefde met de kinderen om gaan. Ze nemen altijd de tijd voor je en bieden een luisterend oor. Daarnaast leren onze kinderen er ook veel. Niks geen tuitbeker, maar al vanaf jongs af aan drinken uit een glas. Ze investeren ook in t aanwennen van fruit eten en brood. Doen veel axtiviteiten binnen en buiten de grabbelton.

Fijn dat er een app is, die goed te volgen is. Ook gedurende de dag dat de kinderen op de opvang zitten. Zo ben je snel op de hoogte wat ze aan t doen zijn. Compleet met foto s

Opmerkingen

Betere kwaliteit van de foto s? Jammer dat de kwaliteit nu ontoerijkend is om ze te downloaden en af te drukken voor in een foto album.

Stijn gaat nu voor het 2e jaar met veel plezier naar BSO De Grabbelton. Hij (en wij) zijn dol op de juffen, het samen spelen met de kindjes en de uitstapjes. Extra opvang is helaas niet altijd... Stijn gaat nu voor het 2e jaar met veel plezier naar BSO De Grabbelton. Hij (en wij) zijn dol op de juffen, het samen spelen met de kindjes en de uitstapjes. Extra opvang is helaas niet altijd mogelijk, dat zou beter mogen. Ook waren er deze zomervakantie minder uitstapjes door een grote groep kinderen. Dit zou opgelost kunnen worden door bijv een leuke speurtocht te organiseren. In de meivakantie vond Stijn de speurtocht met de piraten namelijk het einde (complimenten voor het team!).

Leidsters hebben altijd tijd voor een goede overdracht en de planning is goed bereikbaar.

Opmerkingen

Extra opvang is niet altijd mogelijk.
Meer uitstapjes in de vakanties (of een leuke speurtocht of workshop)

Zeer positief, goede en gezellige sfeer, kundige en liefdevolle leidsters en prettige communicatie lijnen

De leidsters nemen iedere dag de tijd om het welbevinden van je kind die dag door te nemen. Juist dat persoonlijke contact maakt dat je je kind met een fijn gevoel weg brengt.

Opmerkingen

De app is een prima middel voor erbij alleen loopt het met de foto's nog niet goed. Ze zijn vaak niet zichtbaar en niet scherp.