Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Lonneke

Geweldige kinderopvang waar ik mijn kind niet alleen met een gerust hart, maar ook graag achter laat. Hij gaat er met veel plezier naar toe en de leidsters zijn ontzettend betrokken. De pedagogische... Geweldige kinderopvang waar ik mijn kind niet alleen met een gerust hart, maar ook graag achter laat. Hij gaat er met veel plezier naar toe en de leidsters zijn ontzettend betrokken. De pedagogische kijk van het gehele bedrijf is naar mijn mening heel sterk en past goed bij hoe wij onze kinderen willen opvoeden.

Betrokkenheid, rust en wijze waarop de gehele organisatie met de kinderen omgaat (Emmi Pickler)

Opmerkingen

De app werkt echt niet fijn en vreemd dat je maar 1 inlog krijgt met twee ouders. We zijn samen ingelogd maar zien ook echt verschillende dingen.

Ik ben erg positief.
fijne en directe communicatie, leuke activiteiten voor de kinderen.
Leuke en goede begeleiding.

Iedereen is vriendelijk en denkt mee, wanneer er onverhoopt extra opvang nodig is wordt er alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen.
De kinderen hebben het erg naar hun zin.

Jerava

Zeer ervaren en kundig personeel op de groepen.

Lief voor de kinderen.

Opmerkingen

De app doet het erg slecht. Of wordt nu der goed ingevuld. Boekje werk te veel prettiger.

Hele fijne ervaring!

Heel lief personeel en bellen altijd als er wat is om te overleggen.

Super goed!

Leuke leidsters
Veel aandacht voor alle kinderen

Erica

Prima opvang, kinderen vermaken zich prima

nee

nee

Heilige geeststraat

Mijn kinderen hebben het erg naar hun zin! Leuke en fijne leidsters die de tijd voor je nemen.
Jammer dat de peutergroep gestopt is.

Ze zijn erg leuk en fijn met de kinderen. Knutselen, buitenspelen, boekjes lezen... onze kinderen komen altijd enthousiast thuis.

Opmerkingen

Het is jammer dat er weinig tot geen mogelijkheden zijn met de aansluiting van de peuterspeelzaal. Wanneer je kind daar eerst is, is er geen vervoer mogelijk naar de opvang. Terwijl het beide van de... Het is jammer dat er weinig tot geen mogelijkheden zijn met de aansluiting van de peuterspeelzaal. Wanneer je kind daar eerst is, is er geen vervoer mogelijk naar de opvang. Terwijl het beide van de grabbelton is.

Heel erg fijn goed betrouwbaar

erg vriendelijk

niks

Heilige geest straat, de akert

Een geweldige kinderopvang, goede ervaring gehad ik geef de grabbelton een 10.

Er word zorgvuldig aandacht gegeven aan ieder kind.

Heel goed

Communicatie, professionaliteit