Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

VHW

Super fijne leidsters op de groepen

Betrokken leidsters

Opmerkingen

Overdekte ruimte voor kinderwagens en fietsjes / karren te plaatsen voor ouders die niet met de auto komen. Binnen mag niet, waar dan wel laten? Kinderwagen mee naar het werk nemen?

lokatie het klokhuis

Tot nu toe een zeer goede ervaring met de Grabbelton. Met de medewerkers en de leiding.

Communicatie, alertheid op studiedagen en aanpassingen worden duidelijk gecommuniceerd.

Opmerkingen

Er is een aanpassing gedaan op het aantal te wisselen dagdelen per jaar, dat valt mij als moeder met onregelmatige werktijden en werkdagen tegen, op het moment dat er nood is kan er dan niet altijd... Er is een aanpassing gedaan op het aantal te wisselen dagdelen per jaar, dat valt mij als moeder met onregelmatige werktijden en werkdagen tegen, op het moment dat er nood is kan er dan niet altijd gewisseld worden en ga ik daar dus zuinig mee om.

Enkel positief!

betrokkenheid van medewerkers.
Wanneer school eerder uit is door een tropenrooster wordt dit gratis opgevangen door de medewerkers. Andere KDV rekenen dan wel de twee uur extra. Service!

Opmerkingen

eigen BSO lokaal ipv een klassenlokaal

Brian Postma

Vriendelijk personeel, leuke inrichting, voldoende uitdagend speelgoed op de peutergroep.

Leuke extra activiteiten zoals spelen bij brandevoortse hoeve, buitenspeeldag.

Opmerkingen

Aardig wat verschillende gezichten op de groep

Ouder van 7-jarige

Een fijne instelling, waar ik mijn kind met een gerust hart naar toe breng. Een instelling, die voortdurend inspeelt op de wet- en regelgeving in hun branche. De medewerkers zijn nauw betrokken en... Een fijne instelling, waar ik mijn kind met een gerust hart naar toe breng. Een instelling, die voortdurend inspeelt op de wet- en regelgeving in hun branche. De medewerkers zijn nauw betrokken en begeleiden ons kind zeer goed. Fijne samenwerking met basisscholen en voortdurend op zoek naar extra service.

Goed en gekwalificeerd personeel. Zeer persoonlijk in contact, nauw betrokken bij het reilen en zeilen van ons kind, bedenken leuke, zinvolle activiteiten, extra services, goede communicatie,... Goed en gekwalificeerd personeel. Zeer persoonlijk in contact, nauw betrokken bij het reilen en zeilen van ons kind, bedenken leuke, zinvolle activiteiten, extra services, goede communicatie, bereikbaar, nauwe samenwerking met basisscholen.

Opmerkingen

Een idee: een beschermde APP (buiten Facebook), waarop foto's, mededelingen of leuke informatie op doorgegeven wordt (vergelijkbaar met ClassDojo of Klasbord).

Leidsters gaan op een leuke en goede manier om met de kinderen

Onze zoon gaat drie dagen per week naar de bso van de grabbelton.
Het grootste pluspunt is het personeel. Het zijn mensen met ervaring en geen jongen meiden die nog veel moeten leren. Onze zoon gaat drie dagen per week naar de bso van de grabbelton.
Verder zijn de uitstapjes en activiteiten altijd erg leuk!
Als ik vragen heb weet ik altijd dat ik dezelfde dag nog Antwoord heb.

Personeel met ervaring.
Snel antwoord op vragen

Opmerkingen

Vakantie periodes willen wel eens lastig zijn.
Soms wordt er vanuit gegaan dat de kinderen niet komen als je zelf vakantie heb. De plek is dan al vergeven terwijl je wel betaald.
Het...
Vakantie periodes willen wel eens lastig zijn.
Het komt voor dat wij onverwacht toch een paar uur gaan werken.

Daan

Zeer goed opgeleide leidsters

Vriendelijke leidsters

Zijn niet nodig

Familie Egging

De persoonlijke benadering is super bij De Grabbelton. Daarnaast vinden wij de huiselijke sfeer erg prettig en zijn wij zeer te spreken over de pedagogisch medewerkers!

Communicatie van de pedagogisch medewerkers is prima. De kinderen voelen zich erg thuis bij de pedagogisch medewerkers en de activiteiten die georganiseerd worden zijn ontzettend wisselend en leuk!