Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Annemarie

Wij zijn heel blij met alle goede hulp vanuit de Grabbelton. Onze zoon van bijna 3 jaar heeft meer zorg en aandacht nodig dan een gemiddeld kind, en hier zijn we gedurende zijn peutertijd achter... Wij zijn heel blij met alle goede hulp vanuit de Grabbelton. Onze zoon van bijna 3 jaar heeft meer zorg en aandacht nodig dan een gemiddeld kind, en hier zijn we gedurende zijn peutertijd achter gekomen. Vanaf het moment dat we dit ontdekten tot de tijd dat hij naar een meer passende opvang kon gaan, heeft de Grabbelton werkelijk alles gedaan om onze zoon zoveel als mogelijk te kunnen bieden wat hij nodig heeft. We zijn heel dankbaar voor deze fantastische instelling, want door alle extra inspanningen vanuit de Grabbelton hebben we deze (best wel lastige) periode goed kunnen overbruggen. Iedereen bij de Grabbelton heeft het hart op de juiste plek. Het is geweldig wat al deze lieve mensen voor ons betekend hebben. Ze hebben ons enorm geholpen. De Grabbelton heeft veel meer gedaan dan waar ze eigenlijk voor staan. Onze dankbaarheid is niet in woorden uit te drukken!

Lieve leidsters die altijd luisteren en bereid zijn om mee te denken
Alle stapjes extra om kinderen te kunnen bieden wat ze nodig hebben
Veel naar buiten gaan met de kinderen Lieve leidsters die altijd luisteren en bereid zijn om mee te denken
Alle stapjes extra om kinderen te kunnen bieden wat ze nodig hebben
Veel naar buiten gaan met de kinderen
Kinderen stimuleren om te ontwikkelen (op een speelse manier)
Aandacht voor ieder kind

W.E. van Hunnik

Een fijne organisatie met zeer betrokken medewerkers waar wij onze kinderen met een gerust gevoel naar toe laten gaan.

Het altijd meedenken in mogelijkheden!

Berdine Muurling

Al geruime tijd brengen wij onze kids met een gerust hart naar de Grabbelton. In december gaat ons 4de kind er naar toe!
Wij zijn heel blij met de aandacht en begeleiding die onze kinderen...
Wij zijn heel blij met de aandacht en begeleiding die onze kinderen krijgen. Er werken hele leuke, lieve en professionele leidsters bij de Grabbelton en er worden ook altijd leuke dingen georganiseerd. Daarnaast is de flexibiliteit binnen de Grabbelton groot, er wordt snel gereageerd wanneer je een vraag hebt en ook de directie is betrokken en zichtbaar.

Kortom wij zijn super tevreden!

Anouk

Onze kinderen hebben 10 jaar bij de Grabbelton gezeten. Altijd hebben we hen vol vertrouwen bij de leidsters achter gelaten. De leidsters zijn open, betrokken en oprecht geïnteresseerd. Ze proberen... Onze kinderen hebben 10 jaar bij de Grabbelton gezeten. Altijd hebben we hen vol vertrouwen bij de leidsters achter gelaten. De leidsters zijn open, betrokken en oprecht geïnteresseerd. Ze proberen elk kind te benaderen op een manier die bij het kind past. Samen met ouders wordt in ieder geval jaarlijks bekeken hoe het gaat en wat er eventueel nog anders kan.
In vakanties worden allerlei verschillende activiteiten georganiseerd, voor elk wat wils.
Wij, maar vooral onze kinderen hebben het heel fijn gehad!

Betrokkenheid van de leidsters.
Open communicatie
Steeds op zoek naar wat past bij het kind
Veel afwisseling in activiteiten

Ons zoontje komt altijd blij en ontspannen thuis! Dat zegt voor ons genoeg..

Positief. Wanneer je een vraag hebt dan mag je dat altijd stellen en de mails worden ook altijd snel beantwoord.

er hangt een gemoedelijke sfeer op de heilige geeststraat locatie

Opmerkingen

misschien handig om in de gaten te houden; de stoep vanuit de heggestraat naar de heilige geeststraat zit vol hondenpoep. Weet niet of de grabbelton daar iets in kan betekenen of dat de gemeente dit... misschien handig om in de gaten te houden; de stoep vanuit de heggestraat naar de heilige geeststraat zit vol hondenpoep. Weet niet of de grabbelton daar iets in kan betekenen of dat de gemeente dit eens in de zoveel tijd kan schoonspuiten?

Super!!

Lieve leidsters

Professioneel bedrijf, gedreven medewerkers, veilige omgeving.

Vaste medewerkers die hun best doen om de kinderen te leren kennen, veel betrokkenheid en aandacht voor emotionele veiligheid. Dat laatste vinden we eigenlijk wel een van de belangrijkste redenen om... Vaste medewerkers die hun best doen om de kinderen te leren kennen, veel betrokkenheid en aandacht voor emotionele veiligheid. Dat laatste vinden we eigenlijk wel een van de belangrijkste redenen om voor een kinderdagverblijf te kiezen. Onze zoon van 6 maanden vindt het er altijd heel gezellig, zeker met alle andere (veelal oudere) kindjes, ook al komt -ie er wel moe vandaan.

Opmerkingen

Met het lenteweer in aantocht zal het er vast wel vaker van komen, meer naar buiten met die kinderen!

Goede ervaring, prettige sfeer

Prettige sfeer

Janneke van der Heijden

Altijd geïnteresseerd, betrokken, lief, vriendelijk personeel! Ik breng mijn 2 kinderen graag naar de Grabbelton. Ook zij komen bijna altijd blij, voldaan en enthousiast terug.

De vaste leidsters zijn echt geweldig! Ze houden rekening met de wensen van de ouders en zijn zeer betrokken bij de kinderen.

Opmerkingen

Als er vervanging nodig is, mag de overdracht beter afgestemd worden. Nu ontstaan er weleens verschillende verhalen.