Ik had op korte termijn en grote bestelbus nodig en werd op mijn wenken bediend, met een geweldige VW Crafter, zelfs met laadklep. Prima geholpen door de medewerkers.

We werden netjes en snel geholpen door 1 van de medewerkers van de Waal. Formulieren waren goed bereikbaar per mobiel, en waren gemakkelijk in te vullen. De auto was super, zag er netjes uit en we... We werden netjes en snel geholpen door 1 van de medewerkers van de Waal. Formulieren waren goed bereikbaar per mobiel, en waren gemakkelijk in te vullen. De auto was super, zag er netjes uit en we hebben er veel plezier aan gehad tijdens onze vakantie.

Snelle service, even snel een auto nodig en was na het voor de zekerheid nabellen (gereserveerd via de site) gelijk in orde gemaakt en af te halen.

Klant gericht en goede service

Heel positief. Goed en netjes te woord gestaan. Auto was helemaal goed. Afhandeling borg ook prima. We komen zeker terug.

Professioneel bedrijf. Schone en nette bus gehuurd. Erg tevreden.

Prima materiaal (busje); goede service.

Helaas werd er in eerste instantie niet gereageerd op mijn aanvraag. Na nabellen kreeg ik een bevestiging. Moest voor specificatie wederom contact zoeken en daarin zat nog een fout (zomeractie... Helaas werd er in eerste instantie niet gereageerd op mijn aanvraag. Na nabellen kreeg ik een bevestiging. Moest voor specificatie wederom contact zoeken en daarin zat nog een fout (zomeractie km's was niet meegenomen). Auto zelf overtrof de verwachtingen. Nieuw model met weinig km op de teller. Retourneren auto was zeer simpel, borg is snel teruggestort.

Simpel, efficiënt en duidelijk van eerste contact tot het terugbrengen van de auto.