Correcte en duidelijk bij de behandeling van de huurauto. Het duurde alleen well 3 dagen voordat de borg na het terugbrengen vd auto werd teruggestort

Prima, klantvriendelijk, snel.

Zeer goed geholpen door jullie medewerker Rik

Ik ben zeer vakkundig geholpen. Omdat mijn eigen auto defect was huurde ik op het laatste moment een auto om familie naar Schiphol te brengen. Alles snel en keurig geregeld. Toen ik net weg was... Ik ben zeer vakkundig geholpen. Omdat mijn eigen auto defect was huurde ik op het laatste moment een auto om familie naar Schiphol te brengen. Alles snel en keurig geregeld. Toen ik net weg was belde de garage dat mijn eigen auto weer in orde was. Na korte uitleg mocht ik de huurauto weer terug brengen zonder kosten door te rekenen. Had ook pas 2 km gereden. Dit noem ik meedenken en coulant. Kortom een aanrader om met de Waal autobedrijf Tiel in zee te gaan.

Zaterdag ochtend de aanvraag aan de balie gedaan, was allemaal geen probleem. de auto werd schoon gemaakt en kon "s middags opgehaald worden. echt super geregeld ondanks mijn late aanvraag.... Zaterdag ochtend de aanvraag aan de balie gedaan, was allemaal geen probleem. de auto werd schoon gemaakt en kon "s middags opgehaald worden. echt super geregeld ondanks mijn late aanvraag. heel vriendelijk. ik huur hier al vaker en zal zeker terug komen!

Mijn ervaring met de Waal Autoverhuur is erg positief moet ik zeggen. Het aanvragen van het huurvoertuig ging heel makkelijk via de website, waar ook voldoende informatie aanwezig is om de juiste... Mijn ervaring met de Waal Autoverhuur is erg positief moet ik zeggen. Het aanvragen van het huurvoertuig ging heel makkelijk via de website, waar ook voldoende informatie aanwezig is om de juiste keuze te kunnen maken. Ook het feit dat ik bij de bevestigingsmail meteen kon betalen via ideal heb ik als erg prettig ervaren. Alles is verder heel soepel verlopen en ook nog, niet geheel onbelangrijk, voor een mooie prijs! De Waal Autoverhuur is wat mij betreft zeker een aanrader.

Dit is mijn eerste ervaring en helaas geen hele goede. Het gehuurde stond niet klaar op de locatie waar ik vervolgens een uur heb moeten wachten.