Goed. Toen de gehuurde auto niet in het afgesproken filiaal bleek klaar te staan, werd meteen acties ondernomen en hoefde ik maar 20 minuten te wachten.

Prima service, en puike bus!

Slecht. De bus stond niet klaar zoals afgesproken. Veel schade die niet in het rapport stond vóór ik de bus mee nam. Schades die ik zelf vast heb moeten stellen.
Brandstofmeter...
Brandstofmeter stuk, was ook niet gemeld voor vertrek.

Kortom, erg slechte service van de Waal. Had wat anders verwacht.

Reactie De Waal Autoverhuur:

Beste,
Nogmaals dank dat u de moeite heeft genomen om te reageren op ons review verzoek. Dat het resultaat niet naar wens is geweest betreur ik en bied ik onze excuses voor aan....
Beste,
Telefonisch heeft u uw ervaring nog toegelicht, dit zorgt ervoor dat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Ter compensatie is u een korting op een volgende verhuring aangeboden. Wij zullen tijdens die verhuring aantonen van uw feedback geleerd te hebben en zijn u dan ook graag weer van dienst.
Namen De Waal Autoverhuur
Richard Moerkerken
Manager

Bij het afsluiten van het huurcontract werd nogal nonchalant omgegaan met verhuurprijs. Omdat er geen VW Golf was werd de VW T- Roc aangeboden. Er werd de gesuggereerd dat het een upgrade zou zijn... Bij het afsluiten van het huurcontract werd nogal nonchalant omgegaan met verhuurprijs. Omdat er geen VW Golf was werd de VW T- Roc aangeboden. Er werd de gesuggereerd dat het een upgrade zou zijn en dat de prijs niet hoger zou zijn. Daarna werden we thuis gebeld door Erwin of Edwin dat de verhuur niet door zou gaan, omdat er geen 'Golf' ' was . Daarop zeiden dat een upgrade was aangeboden. Per mail bleek echter dat de prijs van € 52,00 naar €64,00 was verhoogd.
Hieover zijn we nu nog in onderhandeling.

Goed, tevreden vriendelijk personeel

Beste L.s
Ik vind de advertentie op internet misleidend, vanaf 77 euro een krafter huren. Eerste 100 km kosteloos.
Dan blijkt de 77 euro per dag bij een weektarief te horen en de...
Beste L.s
Dan blijkt de 77 euro per dag bij een weektarief te horen en de brandstof zit ook niet bij de eerste 100 km.
Maak dat transparanter in de advertentie. Personeel is verder zeer klantvriendelijk

Prima service, fijne bussen, snel contact

Zeer goede service en perfect geregeld.