Fantastische medewerkers die nog weten wat service is!!

Deskundig personeel fijne afhandeling van van zaken prijzen zijn redelijk

Een aanrader..!! wij hebben gebruik gemaakt van de wintersportaanbieding van de Waal Verhuur. Toen bleek dat de gereserveerde bus als gevolg van een technische storing niet beschikbaar was, kregen... Een aanrader..!! wij hebben gebruik gemaakt van de wintersportaanbieding van de Waal Verhuur. Toen bleek dat de gereserveerde bus als gevolg van een technische storing niet beschikbaar was, kregen we als vervanger een andere, en achteraf duurdere bus, zonder bij te betalen. Er werd ook goed meegedacht ivm het terugbrengen buiten de gestelde tijd.
Alleen maar plus-punten dus. Een goede bus, tegen prima prijs en hele goede service. Ook een correcte en snelle administratieve afhandeling.
Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Prima auto, zo goed als nieuw. Snelle en prettige uitgave en inname van het voertuig.

Goed en vertrouwd

Uitstekend geregeld en een vriendelijke service.

Goede service en vriendelijk personeel. Bij het huren van een auto werden we heel goed geadviseerd

Het hele proces, de bestelling, de verhuur zelf en de afhandeling gingen erg goed. Een keurige bestelbus, reed uitstekend en geen gedoe bij het terugbrengen. Ik ben erg tevreden.

Goede auto en zeer snelle en vriendelijke service