Prima service en stipte nakoming van de gemaakte afspraken

Personeel is goed op de hoogte van verhuur en regelt het direct en adekwaad

Snelle sercive, enorm flexibel, goede comminicatie en prima bus. Voor mij een vaste verhuurder.

Uitstekend, prettige medewerkers.

Prima service.

Snelle behulpzame medewerkers en nette goede staat verkerende voertuigen

Niet goed! Hoge borg 330 euro! Duurde veel te lang dat het geld terug gestort was. Onder het mom 10 dagen ivm bekeuringen. Na mijn mening kunnen die ook na 10 dagen komen, ze hebben adres gegevens... Niet goed! Hoge borg 330 euro! Duurde veel te lang dat het geld terug gestort was. Onder het mom 10 dagen ivm bekeuringen. Na mijn mening kunnen die ook na 10 dagen komen, ze hebben adres gegevens dus kunnen dat dan evt verhalen. Na de 12de dag gebeld waar mijn geld bleef.... kreeg ik als antwoordt sorry de naam van boeken en terug storten kwamen niet overeen...er is note bene met dat nummer borg betaald. Ook werd er niet even de moeite genomen om ons even te bellen daarover. Nee niet netjes zo een hoge borg en dan zo lang moeten wachten..

Onlangs een Crafter met box en laadklep gehuurd bij De Waal in Tiel. Prima service, snel geregeld via de website en keurig een reactie op persoonlijke titel (geen vaag algemeen e-mailadres) terug.... Onlangs een Crafter met box en laadklep gehuurd bij De Waal in Tiel. Prima service, snel geregeld via de website en keurig een reactie op persoonlijke titel (geen vaag algemeen e-mailadres) terug.

Bij ophalen en inleveren van de huurauto beide keren netjes en persoonlijk ontvangen. Heel correcte medewerkers.

Reactie De Waal Autoverhuur:

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid van dienst zijn geweest!
De Waal Autoverhuur

Goede ervaring, gezellige en vakkundige medewerkers.