Volgende dag pas reactie op online reservering voor dag ervoor. Ze gaven een grotere auto voor de prijs van de auto die ik had gereserveerd.
Prima geregeld.

Snel geregel en alles volgens afspraak. Top!

Het huren van de Volwagen Transporter was een fluitje van een cent. Ik werd keurig geholpen bij het ophalen en nadat de auto ingeleverd was is de afhandeling van de borg en het te betalen bedrag... Het huren van de Volwagen Transporter was een fluitje van een cent. Ik werd keurig geholpen bij het ophalen en nadat de auto ingeleverd was is de afhandeling van de borg en het te betalen bedrag zeer netjes afgehandeld. Personeel van De Waal is zeer vriendelijk en ik zou het bedrijf zeker aanprijzen aan anderen.

Ik ben heel tevreden met de autoverhuur afdeling , een keurig onderhouden auto en vriendelijk personeel en alles wat afgespoken was werd nagekomen , echt blij mee .

Eenvoudig online te reserveren. Kreeg zeer jong en schoon voertuig mee. Afgerekend per dagdeel dus niet onnodig gelijk een hele dag.

Op zich goed maar bij het ophalen wist niemand er iets van en moest men eerst contact opnemen met verhuurdesk wat niet lukte. Contract was niet aanwezig waardoor men niets kon doen voor mij als... Op zich goed maar bij het ophalen wist niemand er iets van en moest men eerst contact opnemen met verhuurdesk wat niet lukte. Contract was niet aanwezig waardoor men niets kon doen voor mij als klant.
Is uiteindelijk opgelost naar tevredenheid.

De services bij De Waal is uitstekend en je wordt bij jullie als beste klant behandeld

Klant- en servicegericht bedrijf. Altijd correcte en snelle afhandeling van zaken. Prijs-/kwaliteitverhouding van de huurauto’s is met elkaar in overeenstemming.

De medewerkers van de Waal autoverhuur denken flexibel mee met de klant. Niets is teveel!