Wij zijn tevreden, duidelijke communicatie.
Alles netjes volgens afspraak afgehandeld.

Nette auto's en altijd snelle service, zelfs bij reserveren voor dezelfde dag. Even nabellen dat de reservering is gedaan voor de korte termijn en spoedig de betaallink ontvangen.
Ook na...
Ook na inlevering van de auto wordt de borg snel gerestitueerd.

Heel goed, keurig netjes te woord gestaan door de medewerkers

Gevraagd auto in Gorinchem op te halen. Bij aankomst was auto er niet. Deze stond in Tiel.
Afgesproken dat ze nog iets zouden herzien met aantal kilometers, dit ter compensatie, maar moest helaas de volle mep betalen.

Soepele behandeling van vraag om vervangende huurauto. Duidelijk afspraken, welke correct nagekomen werden.

Slecht, service en communicatie is onduidelijk

Reactie De Waal Autoverhuur:

Beste klant,
Dank dat u de moeite heeft genomen onze dienstverlening te beoordelen. Erg vervelend dat dit niet naar wens is geweest.
Wij willen dit graag met u bespreken omdat wij onszelf...
Beste klant,
Wij willen dit graag met u bespreken omdat wij onszelf verplichten een hogere kwaliteit te leveren. Vanuit het onderzoek heeft u aangegeven niet open te staan voor opvolging wat ons niet de kans biedt contact met u op te nemen. Vanuit de melding van deze reactie willen wij u vragen alsnog contact met ons op te nemen. Wij staan open voor alle kritiek en zullen er alles aan doen het vervelende gevoel bij u weg te nemen om bij een volgende verhuring het tegendeel te bewijzen.
Wij horen graag van u.
Richard Moerkerken
Manager De Waal Autoverhuur

Opnieuw naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van een huurauto van De Waal. Makkelijk te reserveren, vriendelijke dienstverlening, fijne auto.

Verhuur was goed geregeld. Goede prijs met heldere voorwaarden. Fijne wintersport mee gehad.