Huur van vw transporter verliep vlot en makelijk. Alleen zouden we een 2e keus van deze bus adviseren ivm slechte bijrijdersstoel en achterbank. Bij lange rit oncomfortabele.

Wij hebben een weekend een busje gehuurd voor vervoer van huisraad.

Wij zijn tevreden over De Waal Autoverhuur.

Zeer flexibel, uitstekende communicatie en service!

Wij zijn zeer tevreden over de waal Autoverhuur. De service was goed en efficiënt. De auto stond klaar op het afgesproken tijdstip en ondanks we dagen auto 2 dagen hebben ingeleverd, kregen we... Wij zijn zeer tevreden over de waal Autoverhuur. De service was goed en efficiënt. De auto stond klaar op het afgesproken tijdstip en ondanks we dagen auto 2 dagen hebben ingeleverd, kregen we ons geld terug. Ook de afhandeling was zeer goed!

Uiterst te vrede over de auto en de snelle afhandeling van de factuur, de volgende werkdag stond de verrekening met de borgsom alweer op mijn rekening.

We huurden online een vw Transporter bij vestiging Tiel
Deze kon opgehaald worden in Geldermalsen.
Om de vw te reserveren moest er vooraf worden betaald.
Alles was bekend en ik had...
We huurden online een vw Transporter bij vestiging Tiel
Deze kon opgehaald worden in Geldermalsen.
Om de vw te reserveren moest er vooraf worden betaald.
Alles was bekend en ik had zwart op wit een betalingsbewijs meegenomen en toch kreeg ik de vw niet mee omdat er volgens de medewerker nog niet betaald was. Er werd koffie aangeboden maar daar kwam ik niet voor.
Nog een halfuur wachten bleek alles in orde te zijn.
Excuses werden niet aangeboden.
Lijkt mij een puntje van aandacht!
De vw transporter was verder prima,daar door was de nare afhandeling in Geldermalsen snel vergeten.

De inname verliep gelukkig wel soepel

Super handig en snel geregeld.