Prima service, klantvriendelijk en ruim de tijd voor uitleg

Heel erg tevreden.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring is uitstekend

Snelle respons op de aanvraag via de website om zo de reservering definitief te maken. Mocht de auto eind voorgaande dag al ophalen i.v.m. het geplande gebruik voor acht uur 's ochtends. Borg... Snelle respons op de aanvraag via de website om zo de reservering definitief te maken. Mocht de auto eind voorgaande dag al ophalen i.v.m. het geplande gebruik voor acht uur 's ochtends. Borg wordt ook altijd snel weer teruggeboekt.

Ik had een bus gehuurd voor dinsdag maar last moment kon ik niet, na een belletje was de afspraak verzet naar de volgende dag zonder moeilijk te doen. Aardige medewerkers die je graag helpen.

Top! Alles super geregeld.

Voor onze wintersportvakantie waren wij opzoek naar een auto die 4 personen inclusief bagage naar het zuiden van Duitsland en terug kon brengen. Op advies van een vriend die afgelopen jaar een VW... Voor onze wintersportvakantie waren wij opzoek naar een auto die 4 personen inclusief bagage naar het zuiden van Duitsland en terug kon brengen. Op advies van een vriend die afgelopen jaar een VW Transporter voor hetzelfde doel had gehuurd, ben ik bij De Waal terecht gekomen.

De Golf Variant stond netjes klaar inclusief winterbanden, sneeuwkettingen, sleetje voor de kleinste kinderen en een leuk persoonlijke vakantiegroet.

Ik ben voor de volle 100% tevreden en verwacht dat ik volgend jaar weer aanklop.

Was mijn eerste keer super vriendelijk personeel en heel erg meedenkend.