Zeer tevreden. De reactietijd was snel. De service adequaat. De communicatie mbt de gevraagde auto was goed.

Goede, nette club met ondernemerschap.

Ik had op korte termijn nog een verhuiswagen nodig. Toen ik contact opnam met een werknemer van De Waal Autoverhuur werd ik meteen goed geholpen. Diegene dacht mee, kwam met een oplossing en kwam... Ik had op korte termijn nog een verhuiswagen nodig. Toen ik contact opnam met een werknemer van De Waal Autoverhuur werd ik meteen goed geholpen. Diegene dacht mee, kwam met een oplossing en kwam met een goed voorstel. De afhandeling liep ook perfect. Super bedankt.

Er goed, ik heb al een aantal keren een bus gehuurd en altijd probleemloos. Auto's zijn schoon en in zeer goede staat. De dienstverlening is top. Met name Kevin van den Bergh van de verhuur... Er goed, ik heb al een aantal keren een bus gehuurd en altijd probleemloos. Auto's zijn schoon en in zeer goede staat. De dienstverlening is top. Met name Kevin van den Bergh van de verhuur afdeling is zeer service gericht.

Ik ben zeer vakkundig geholpen. Omdat mijn eigen auto defect was huurde ik op het laatste moment een auto om familie naar Schiphol te brengen. Alles snel en keurig geregeld. Toen ik net weg was... Ik ben zeer vakkundig geholpen. Omdat mijn eigen auto defect was huurde ik op het laatste moment een auto om familie naar Schiphol te brengen. Alles snel en keurig geregeld. Toen ik net weg was belde de garage dat mijn eigen auto weer in orde was. Na korte uitleg mocht ik de huurauto weer terug brengen zonder kosten door te rekenen. Had ook pas 2 km gereden. Dit noem ik meedenken en coulant. Kortom een aanrader om met de Waal autobedrijf Tiel in zee te gaan.

Zeer tevreden over bus en afhandeling alleen na reservering na 4 dagen kontakt op moeten nemen of het ging lukken of niet dat zou beter kunnen want als ik reservering doe wil ik ook zekerheid ik... Zeer tevreden over bus en afhandeling alleen na reservering na 4 dagen kontakt op moeten nemen of het ging lukken of niet dat zou beter kunnen want als ik reservering doe wil ik ook zekerheid ik moest verhuizen dus fijn als dat dan ook met zekerheid geregeld is verder zeer tevreden

Zaterdag ochtend de aanvraag aan de balie gedaan, was allemaal geen probleem. de auto werd schoon gemaakt en kon "s middags opgehaald worden. echt super geregeld ondanks mijn late aanvraag.... Zaterdag ochtend de aanvraag aan de balie gedaan, was allemaal geen probleem. de auto werd schoon gemaakt en kon "s middags opgehaald worden. echt super geregeld ondanks mijn late aanvraag. heel vriendelijk. ik huur hier al vaker en zal zeker terug komen!

Fantastisch bedrijf om auto te huren.