Goede service.

Algemene ervaring met de waal autoverhuur was matig. De eerste reserveringsaanvraag is zoek geraakt, en de bus was ook pas meer dan een uur later beschikbaar dan afgesproken, omdat iemand vergeten... Algemene ervaring met de waal autoverhuur was matig. De eerste reserveringsaanvraag is zoek geraakt, en de bus was ook pas meer dan een uur later beschikbaar dan afgesproken, omdat iemand vergeten was dat hij op de andere locatie zou worden opgehaald.

Alles goed geregeld van A tot Z . Keurige afrekening en mee gedacht met eventuele Corona problemen .

Over het algemeen zeer tevreden. Prettig telefonisch contact met de verhuur afdeling in Tiel. De afwikkeling bij de vestiging in Druten laat soms nog wel wat te wensen over.

Goed, goede service, snel en vooral eerlijk. Luxe moderne auto. Ik had wel liever een kleinere en goedkopere auto gehuurd.

Slecht, auto bij ophalen niet af getankt, wel de brandstof in rekening gebracht, twee keer over gehad, bedrag is na anderhalve week nog niet terug gestort

Top ervaring gehad. Ik werd telefonisch begeleid door een medewerker tijdens het invullen van het formulier om te huren. Op de momenten dat ik de auto kwam ophalen en terugbrengen top service gehad.

Goed alles volgens afspraak verlopen .goede auto

Zeer tevreden, prima prijs en auto en service wn 100 correcte afhandeling
heb de Waal al diverse malen gebruikt en ga het zeker weer doen