Prima auto, goede service

Ik was zeer tevreden,ik had een kleine Volkswagen Polo gehuurd,zonder navigatie, want met is duurder,,maar ik kreeg een Volkswagen Golf station met navigatie met trekhaak voor hetzelfde huurbedrag... Ik was zeer tevreden,ik had een kleine Volkswagen Polo gehuurd,zonder navigatie, want met is duurder,,maar ik kreeg een Volkswagen Golf station met navigatie met trekhaak voor hetzelfde huurbedrag als de Polo,dus dat was goed

Medewerkers die met je meedenken en hun uiterste best doen om je te helpen. Kortom goede service!

Klantvriendelijk bedrijf, staan je vriendelijk te woord

Prima dienstverlening , helder, duidelijk en klantvriendelijk.

Zeer tevreden, alles volgens afspraak geregeld

Uitstekend geholpen!

Alles wordt prima geregeld

Je wordt snel en netjes geholpen.

Mijn ervaring met huren bij de Waal
Mijn ervaring met huren bij de Waal
Ten eerste kreeg ik een auto die stonk naar rook en zeer slechte service met sleutel inleveren en met nakijken auto voor en na t huren op eventuele schade niet gedaan heel apart ook geen schades die er al op zaten bekeken en achteraf wel geld van je borg in willen houden voor een "sigaret " die er in zou gerookt terwijl niemand heeft gerookt .

Groeten huurder van de waal