Het zag er professioneel en deskundig uit om via de zoekopdracht huur auto 'lokatie' snel bij de Waal uit te komen. Er waren helaas wat minpunten waardoor het minder gestroomlijnd liep zoals... Het zag er professioneel en deskundig uit om via de zoekopdracht huur auto 'lokatie' snel bij de Waal uit te komen. Er waren helaas wat minpunten waardoor het minder gestroomlijnd liep zoals het eruit zag. Ik wilde liever naar de garage toe om te kijken en bespreken, maar bleek bij die lokatie geen verhuur, wat niet vermeld stond. Dan online regelen, wat er goed uit zag, maar toch vragen opleverde. dan maar bellen. Daarna heb ik het online (moeten) geregeld, en werd er een dag kater ge-emaild met niet duidelijke inhoud. Iemand te pakken krijgen en oplossen kostte toen veel moeite en ik kon dit eigenlijk niet omdat ik moest werken. Wat er snel, professioneel en goed uitzag, heeft uiteindelijk toch anderhalf uur tijd voor niets gekost.
Maar als ik iemand sprak, was dit heel goed en klantvriendelijk.

Gemaakte afspraken worden nagekomen, zelfs opwaardering van huurauto gekregen voor zelfde prijs, super tevreden!

Volkswagen caddy gehuurd voor een eerlijke prijs. Vriendelijke medewerkers die je snel te hulp staan.

Mijn ervaring is heel positief. Alleen niet over het feit dat ik de borg niet binnen 10 dagen kreeg terug gestort. Zoals aangegeven in de voorwaarden. Diverse malen een auto gehuurd na tevredenheid.... Mijn ervaring is heel positief. Alleen niet over het feit dat ik de borg niet binnen 10 dagen kreeg terug gestort. Zoals aangegeven in de voorwaarden. Diverse malen een auto gehuurd na tevredenheid. En toen wel het geld op tijd terug.

Positief, houden zich aan afspraken en denken mee.

Autohuur soepel en vlot geregeld

Perfecte service, Behulpzaam, Heldere afspraken.

Goede service voor een juiste prijs