Ik ben zeer tevreden over de Waal autoverhuur.
Zeer accuraat en vriendelijk, zeker een aanrader.
Betalen met een paar dagen je restitutie terug en leveren een goed product af.

Kevin die me altijd helpt is altijd vriendelijk en doet altijd ervoor om me wensen uit te laten komen

Zeer vriendelijke en goede service. Nu twee maal een busje gehuurd in Tiel en beide keren heel aardig telefonisch en persoonlijk te woord gestaan door verschillende werknemers. Er wordt ook goed... Zeer vriendelijke en goede service. Nu twee maal een busje gehuurd in Tiel en beide keren heel aardig telefonisch en persoonlijk te woord gestaan door verschillende werknemers. Er wordt ook goed geadviseerd met betrekking tot het huren van welk type busje voor welk doel.

Ik kom zeker terug en raad De Waal aan in mijn netwerk!

Prima en snel geregeld

Mijn ervaringen zijn positief. Vriendelijke medewerkers en snelle en correcte service geleverd.

Prettige ervaring en grote inzet om op genoemde datum een huurauto te kunnen leveren. Op genoemde datum stond er een prachtige huurbus voor mij klaar.

Ik ben zeer tevreden. Snel geholpen met uitstekend advies qua grootte van de bus.

Zeer tevreden. Altijd goed geholpen, nette auto's en erg behulpzaam bij het oplossen van problemen. Een keer een verkeerde auto meegekregen en is toen netjes administratief afgehandeld.

Goede service. Auto zelfs nog thuis gebracht.