Fijne ervaring met het gehele team van de autoverhuur Tiel. Ze staan altijd voor je klaar en ze denken graag met je mee. Zo krijg ik altijd een passende oplossing.

De Waal Autoverhuur handelt altijd accuraat. Ook als ik op zeer korte termijn een auto nodig heb, regelen ze het. Personeel is erg vriendelijk en correct.
Heel fijn bedrijf!

Vriendelijk personeel en een snelle en efficiënte manier van werken, dat maakt het erg prettig om bij dit bedrijf een auto te huren.

Collaga’s in Tiel zijn zeer vriendelijk. Ik ben een vaste klant bij autoverhuur in Tiel. Ik verwacht keer dat autoverhuur mijn keer cadeautje geeft, bv: een week gratis auto huren. Autoverhuur... Collaga’s in Tiel zijn zeer vriendelijk. Ik ben een vaste klant bij autoverhuur in Tiel. Ik verwacht keer dat autoverhuur mijn keer cadeautje geeft, bv: een week gratis auto huren. Autoverhuur de waal kan mijn zien als tevreden klant.

Sterke punten:
- kwaliteit en betrouwbaarheid van de huurauto's is goed (tot op heden geen pech!);
- flexibiliteit, snelheid van plannen van huurauto's;
- haal-brengservice...
Sterke punten:
- flexibiliteit, snelheid van plannen van huurauto's;
- haal-brengservice van en naar huis
- soms krijg je een andere klasse huurauto mee dan je reserveert : vaak een voordeel!
verbeterpunten:
- prijs is wat aan de hoge kant in vergelijking tot andere verhuurbedrijven
(50 km vrij);
- structureel fouten in facturen met als gevolg creditnota's versturen;
- vroeger werd een halve dag huurauto berekend. Begin dit jaar is het een huurauto per dag. Dit vormt een probleem voor mij. Ik heb vaak zakelijk een halve dag een huurauto nodig en lever de auto eerder in. Je zou hiervoor een korting als klant mogen verwachten, aangezien de huurauto weer verhuurd kan worden aan een andere klant!
- een enkele keer waren alle huurauto's verhuurd dat was vervelend voor mij en mijn afspraak.

Tevreden over de huurauto en de contacten met de medewerkers.

Prima en snelle service

Wij hebben een zeer goede ervaring. We hebben een 9 peraoonsbus gehuurd om naar Frankrijk te gaan met meerdere personen. De bus die we meekregen was bijna hagelnieuw. Personeel zeer vriendelijk en... Wij hebben een zeer goede ervaring. We hebben een 9 peraoonsbus gehuurd om naar Frankrijk te gaan met meerdere personen. De bus die we meekregen was bijna hagelnieuw. Personeel zeer vriendelijk en mee denkend. Klein minpuntje is dat de huurwagen niet op zondag ingeleverd kan worden.

Perfecte, vriendelijke service

Zeer vriendelijk personeel! Ik werd snel en goed geholpen