We hebben een bus met dubbele cabine gehuurd. we zijn zeer tevreden hoe de verhuring verliep.

Zeer tevreden, alleen jammer dat ik toch een nota ontvangen heb, terwijl het was afgesproken dat ik deze niet zou krijgen omdat ik een nieuwe auto had gekocht. Ik wacht nu al 4 dagen op een... Zeer tevreden, alleen jammer dat ik toch een nota ontvangen heb, terwijl het was afgesproken dat ik deze niet zou krijgen omdat ik een nieuwe auto had gekocht. Ik wacht nu al 4 dagen op een reactie/telefoontje hierover. tot op heden niets gehoord

Geweldige service, vanaf het eerste telefoontje tot het retourneren van de auto.
Een prima ervaring en als ik weer een huurauto nodig heb, bel ik De Waal Autoverhuur.

Auto huren ging goed en makkelijk via het internet.

Vanwege technische problemen met eigen auto drie dagen voor de vakantie, moesten we met spoed een huurauto regelen die onze boottrailer van 3,2 ton naar Kroatie kon trekken. Een VW Crafter bleek... Vanwege technische problemen met eigen auto drie dagen voor de vakantie, moesten we met spoed een huurauto regelen die onze boottrailer van 3,2 ton naar Kroatie kon trekken. Een VW Crafter bleek sterk genoeg en was per direct beschikbaar. Opgehaald bleek er geen navigatie in te zitten, maar binnen drie kwartier werd de auto voor de deur omgewisseld. En ondanks dat de VWCrafter niet in categorie "vakantieauto" valt, kreeg ik wel de vakantieaanbieding van 200 vrije kilometers per dag. Kortom: Service waar je blij van wordt!

Alles super fijn geregeld, vriendelijk personeel

Goede vriendelijk ontvangst

Tevreden over de dienstverlening van verhuur van een VW transporter