Godart

Technicus kwam voor een herstelling en was op tijd. Heeft goed en netjes gewerkt top!

Vranken

Afzuigkap uitgezocht en een afspraak om in te meten. Opweg naar huis al een telefoontje, de monteur had al gezien dat het model niet ging passen en stelde een ander type voor. Inmeten was niet... Afzuigkap uitgezocht en een afspraak om in te meten. Opweg naar huis al een telefoontje, de monteur had al gezien dat het model niet ging passen en stelde een ander type voor. Inmeten was niet meer nodig de monteur wist zeker dat het ging passen. Het plaatsen verliep vlekkeloos omdat alles precies paste.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Paris

Geweldig geholpen zoals al jaren

Habets

Dhr,Palmen heeft ons alles goed uitgelegd en duidelijk de tijd ervoor genomen. Nu blijkt dat de koel/diepvries combinatie niet te leveren is. Dhr.Palmen kwam direct met een volgende oplossing. Dus... Dhr,Palmen heeft ons alles goed uitgelegd en duidelijk de tijd ervoor genomen. Nu blijkt dat de koel/diepvries combinatie niet te leveren is. Dhr.Palmen kwam direct met een volgende oplossing. Dus ja we zijn erg tevreden

W.Bartels

Prima service

G. D.

In de winkel werden we bekwaam te woord gestaan en ook zeker een compliment voor de chauffeur die de vriezer bezorgde. Hij was zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

G.L.A.X. Vonken

Snelle service

Monique Steijvers

Een vriendelijke en bekwame monteur heeft het probleem aan mijn afwasmachine deskundig verholpen

Monique Köhler

Super!

Koot

Levering volgens afspraak, vriendelijk. Mooi op zijn plaats gezet en uitgelegd