Sabaa

Duidelijke website, veel keuze en het bestelde dekbedovertrek werd keurig op tijd geleverd.

Nvt

Snelle levering en een kwalitatief goed dekbed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Koen

Alles verliep prima. 1 item niet op voorraad werd netjes gebeld dat deze er pas over 3 weken was maar dat ze wel een vervangend item had en of ik dat erg vond. zending werd gelijk die dag verzonden... Alles verliep prima. 1 item niet op voorraad werd netjes gebeld dat deze er pas over 3 weken was maar dat ze wel een vervangend item had en of ik dat erg vond. zending werd gelijk die dag verzonden en was de dag erna in huis.

Het was jammer dat het product niet meer leverbaar was en dat ik daar zelf achter moest komen. Verder ben ik wel goed geholpen en bestel ik in de toekomst weer wel bij dit bedrijf.

Het was jammer dat ik zelf moest vragen waar mijn bestelling bleef.

Neutraal

Nee, alles is goed

x

Meer duidelijkheid over de levering.

Veel keuze, snelle levering

nee

Manouk

Snel en goeie kwaliteit!

- Ik kreeg geen bon o.i.d. bij mijn bestelling
- Bestelling werd in tweeën geleverd? Deel 1 met DHL en vervolgens een paar uur later mijn tweede met PostNL
Dit vond ik een beetje vreemd..

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Beste Manouk,
Bedankt voor je review.
Beste Manouk,
Bedankt voor je review.
Om de klant een zo ruim mogelijke keuze te bieden en te kunnen vasthouden aan het verzenden zonder verzendkosten, wordt een groot deel van onze collectie rechtstreeks vanaf de leverancier direct naar de klant verstuurd. Vandaar dat het kan voorkomen dat je bestelling door verschillende transporteurs wordt afgeleverd.

Ben

Zeer tevreden. Een echte aanrader.

Geen, ga zo door.

Marlies van Geel

Tevreden!
Snelle ontvangst in nette verpakking en keurige staat.
Mooie kwaliteit!
Twee besteld, een retour met supervlotte afhandeling, ook retour geld.
Aanrader!!!

Ga zo door, dan komt er zeker een mooi zich steeds verder uitbreidend klantenbestand.