Goede service, snelle levering

nee

Goede communicatie. Maar wegens de feestdagen helaas trage levering

Ik zou het prettig gevonden hebben als de datum van levering direct bij het product op de site had gestaan

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor je reactie en feedback. Door de grote hoeveelheid artikelen was het helaas niet mogelijk bij alle producten de juiste levertijd te vermelden. Wij hadden een tijdelijk Pop-Up scherm... Bedankt voor je reactie en feedback. Door de grote hoeveelheid artikelen was het helaas niet mogelijk bij alle producten de juiste levertijd te vermelden. Wij hadden een tijdelijk Pop-Up scherm waarbij we vooraf informeerden dat de levertijden iets langer konden zijn in verband met de feestdagen. We zullen kijken of we de volgende keer de informatie in het Pop-Up scherm nog iets uitgebreider kunnen maken voor meer duidelijkheid.

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site.

Betere informatie vermelden over hoe je de fashioncheque moet gebruiken in het bestelproces.

Miriam

Zeer goed, snelle reactie, en uiterst vriendelijk , een echte aanrader, groot assortiment

Wat aanpassingen op de website wat betreft bestellen in de verschillende maten, betalen met fashionvoucher was onduidelijk dat ging niet vlekkeloos. Uiteindelijk alles goedgekomen.

Nienke

Top !

De Decker Dany

Uitstekende en snelle service

Jenny van der Graaf

Goed. Zeer vriendelijke klantenservice.

Bij mijn twijfel over de keuze van het artikel zeer vriendelijke en goed bereikbare klantenservice

Goede duidelijke website met heel veel keus

In de email over de verzending stond dat er een track and trace mogelijk was, deze link heb ik niet gekregen