Veel keus, goede en snelle.levering. Het dekbedovertrek is van super kwaliteit en is net zo mooi als op het plaatje. Ben heel erg blij met mijn.nieuwe aankoop.

Ik heb mijn dekbed woensdagavond besteld en vrijdag was hij al binnen, gratis verzendkosten dus echt helemaal super ik raad deze site echt aan.

caroline

Voor de eerste keer bedovertrekken besteld gemakkelijk via de webshop netjes een mail hierop ontvangen wanneer deze bezorgd werden via track en trace wist ik hoelaat ze er ongeveer zouden zijn dus... Voor de eerste keer bedovertrekken besteld gemakkelijk via de webshop netjes een mail hierop ontvangen wanneer deze bezorgd werden via track en trace wist ik hoelaat ze er ongeveer zouden zijn dus hoefde niet de hele dag thuis te blijven !
de dekbedden netjes tussen de tijd bezorgd en het waren mooie en goede kwaliteit!! wassen drogen en zonder te strijken netjes op onze boxspring !!

het open gedeelte waar het dekbed in moet had ik persoonlijk groter willen hebben een winterdekbed moet ik er echt inproppen meer ruimte zou prettiger zijn bestel dikwijls mijn overtrekken in... het open gedeelte waar het dekbed in moet had ik persoonlijk groter willen hebben een winterdekbed moet ik er echt inproppen meer ruimte zou prettiger zijn bestel dikwijls mijn overtrekken in duitsland is altijd met een rits veeel fijner maar waren er niet in deze kwaliteit bij U ! prijs / kwaliteit uitstekend

nee

Moniek

Gewoon zoals het hoort.

Snel en klantvriendelijk

Flip

Snelle levering, goede info over de levering

V d pol

Kussen gekocht snel geleverd