susan mooyer

Helemaal top! Goede service en snel geleverd!

Dekbed besteld met betaling van een fashioncheque, heel tevreden, snelle levering

abra

Ik kreeg het verkeerde dekbed opgestuurd, maar de volgende dag had al het goede. Goed geregeld dus. Dekbed was niet duur, maar de kwaliteit vind ik erg tegenvallen, synthetisch materiaal heel dun.

Beter een kwalitatief goed product , dan een mooi /goedkoop product van mindere kwaliteit verkopen.

Gert Klinge

Ik ken het bedrijf nog niet goed maar heb het volste vertrouwen in deze mensen, levering was top ik woon namelijk in België en had toch de volgende dag mijn bestelling binnen.
Ik zal in de...
Ik zal in de toekomst zeker terug gebruik maken van de diensten van dit bedrijf.
mvg Gert

Valt niets op aan te merken

Alles prima verlopen.

adriana

Mooie overzichtelijke site
Bestelling was sneller dan verwacht in huis.
Slaap er heerlijk onder,zal beslist de volgende overtrek er weer bestellen,bedankt!!!

Sabine

Je besteld het dekbedovertrek en je hebt het de volgende dag in huis. Gied verpakt. En de kwaliteit is prima.

Bij de informatie erbij zetten dat de dekbedovertrekken strijkvrij zijn. Mensen vinden dit wel fijn om te weten.

Carla

Super

krabben

Slechte levering. Bestelde product pas na 1 week ontvangen. Bij navraag wel snelle reactie. Maar geen goed vermelde levertijd. je moet eerst zelf vragen waarom de bestelling niet komt.

beter informeren over levering

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Zoals ook al eerder aangegeven waren wij niet op de hoogte van de vertraging bij de transporteur. Door de vakantieperiode kon de vermelde levertijd in dit specifieke geval helaas niet gehaald... Zoals ook al eerder aangegeven waren wij niet op de hoogte van de vertraging bij de transporteur. Door de vakantieperiode kon de vermelde levertijd in dit specifieke geval helaas niet gehaald worden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Nico

Zeer goed