Zoé

Kwaliteit van het dekbed is slecht, dunne stof en de afbeelding ( leeuw) is veel minder mooi dan op de foto's. Ti's net macdonalds, de burger op de foto beloofd je hemels eten, de burger zelf in een... Kwaliteit van het dekbed is slecht, dunne stof en de afbeelding ( leeuw) is veel minder mooi dan op de foto's. Ti's net macdonalds, de burger op de foto beloofd je hemels eten, de burger zelf in een in een bakje gegooid kliekje.

Foto's die eerlijker zijn over t product

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Beste Zoé,
Beste Zoé,
Jammer om te moeten vernemen dat je niet tevreden bent over je aankoop. We hadden dit graag eerder van je gehoord om het probleem op te lossen. Afbeeldingen kunnen altijd iets afwijken van het origineel doordat de instellingen van beeldschermen verschillen, maar er kan ook iets mis zijn gegaan met de hechting van de print. Wanneer dit laatste het geval is en het dekbedovertrek is nog niet gewassen dan ruilen wij dit uiteraard om.

Vellinga

De website is goed

heeft u al

Wij , mijn man en ik , schrokken toen wij het uitpakten . Overal rafels aan en stukken niet genaaid. Maar met de naaimachine heb ik dat opgelost. Er onder slapen is heerlijk dus zijn we best... Wij , mijn man en ik , schrokken toen wij het uitpakten . Overal rafels aan en stukken niet genaaid. Maar met de naaimachine heb ik dat opgelost. Er onder slapen is heerlijk dus zijn we best tevreden.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat vervelend dat het dekbedovertrek beschadigd bleek.
Dit mag natuurlijk niet gebeuren, en wordt dan ook altijd door ons omgeruild wanneer wij hier bericht van ontvangen.
Een uitgebreidere...
Wat vervelend dat het dekbedovertrek beschadigd bleek.
Een uitgebreidere reactie heb ik jullie per email gestuurd.

Janine Veen

Geweldig klantvriendelijk op de hoogte gehouden
Alle lof

Diana knols

Hele goeie service! Ze hadden een hoeslaken in de door mij bestelde kleur niet op voorraad.
Samen met mij gezocht naar een alternatief.
Goed opgelost!

Danielle Selhorst

Tevreden

janique

Zeer snelle levering, prima product, zeer klantvriendelijk

nee

Dennis

Erg goede ervaring, persoonlijke contact, duidelijke informatie. Gewoon zoals het hoort.

marion

bellen ipv mailen kan efficiënter zijn

Huijzer

Prima ervaring snelle levering