Mieke

Wij bestelden een wollen dekbed van Cinderella: heerlijk! Warm en het gevoel enig gewicht op je te hebben. Het dekbed bestaat uit 2 delen, die goed met ritsen verbonden zijn. En in de zomer rits je... Wij bestelden een wollen dekbed van Cinderella: heerlijk! Warm en het gevoel enig gewicht op je te hebben. Het dekbed bestaat uit 2 delen, die goed met ritsen verbonden zijn. En in de zomer rits je er gewoon een deel vanaf. Dekbed is volgens afspraak netjes thuis bezorgd, op voorwaarden van afterpay. Voor een tamelijk groot bedrag toch een veilig idee.

Stuk duurder dan andere websites, daarom retour gestuurd.

Mooi dekbedovertrek, snelle levering, en goede prijs.

Ik had dicht tegen de deadline, om de volgende dag geleverd te krijgen, besteld. Het product werd toch keurig de volgende dag volgens afspraak afgeleverd. Hoewel ik dit dekbedovertrek nog in gebruik... Ik had dicht tegen de deadline, om de volgende dag geleverd te krijgen, besteld. Het product werd toch keurig de volgende dag volgens afspraak afgeleverd. Hoewel ik dit dekbedovertrek nog in gebruik moet nemen, voelt het geweldig aan, de kleuren zijn supermooi. Ik ben er erg blij mee!

Dekbedovertrek besteld en niets ontvangen...gemaild en 1 antwoord ontvangen en verder geen antwoord meer...jammer

Heel mooi dekbedovertrek, uitstekende kwaliteit en voor een redelijke prijs
Naar aanleiding van een vraag zou ik teruggebeld worden. Helaas is dit nooit gebeurd.

Goed geholpen toen er iets niet in orde bleek met het geleverde product.