We hadden twee hoeslakens en een dekbedovertrek van Damain besteld. Bij de levering waren de plastic verpakkingen al gescheurd. Gelukkig bleken hierdoor geen beschadigingen of vlekken op de... We hadden twee hoeslakens en een dekbedovertrek van Damain besteld. Bij de levering waren de plastic verpakkingen al gescheurd. Gelukkig bleken hierdoor geen beschadigingen of vlekken op de producten te zitten. Vooral het dekbedovertrek is prachtig, heerlijk zacht en lekker lang. De hoeslakens zijn ook prima, wel iets ruwer dan wij gewend zijn.

Mooie website met persoonlijke touch, snelle levering en goede kwaliteit

Reageerde meteen op mijn vragen en supersnelle levering

De levering duurde best lang
Op een gestuurde mail werd niet gereageerd; ik moest zelf actie ondernemen door telefonisch contact te zoeken
Ik vind de gebruikte stof tamelijk gewoontjes....
De levering duurde best lang
Ik vind de gebruikte stof tamelijk gewoontjes. Had wel een iets luxer materiaal verwacht voor die prijs (110,- euro). Iets kreukvrijers en iets meer cachet, bijv. iets meer glans. Ik vind het maar een gewoon katoentje en dat valt me tegen.

Fijn en goed geholpen ; snelle reactie n.a.v. een vraag

Bestelling snel ontvangen ondanks coronatijd.
Product uiteindelijk niet mijn smaak, maar kwaliteit goed.
Service meer dan prima; mails werden snel behandeld.

Levering van het dekbed heeft bijna een maand geduurd. Gelukkig werd het na mijn mail met de vraag wanneer ik het dekbed mag verwachten een paar dagen later afgeleverd. Keurig verpakt en het fraaie... Levering van het dekbed heeft bijna een maand geduurd. Gelukkig werd het na mijn mail met de vraag wanneer ik het dekbed mag verwachten een paar dagen later afgeleverd. Keurig verpakt en het fraaie dekbed heeft met de ritsen precies het comfort wat ik graag wilde.