Een set kussenslopen vergeten mee te sturen. Deze zijn na een telefoontje direct verstuurd. Dus alles is nu oké.
Overigens vonden wij het wat slordig afgeleverd met héél veel restdraadjes van het naaien.
De eerste indruk van de kwaliteit van het product is goed.

Beste dekbedovertrekkenzo
Beste dekbedovertrekkenzo
De verpakking van een van de dekbedovertrekken was zo beschadigd , dat als we het retour zouden sturen dat het gezien zou worden dat het uit de verpakking is geweest, en dat mag niet .
Mvg
Wil Geul

Snelle levering en de overtrekken zien eruit zoals omschreven.

Snelle levering. correcte afhandeling toen deel van de bestelling terug gestuurd moest worden.

Nadat ik gemaild had waar de levering bleef kreeg ik meteen een berichtje terug dat er iets fout moest zijn gegaan en dat ik de levering spoedig zou krijgen en dat was ook zo
Er word gelijk...
Er word gelijk naar je geluisterd.

Snel en netjes geleverd. Prachtig overtrek, goede kwaliteit, uitstraling product klopt met foto op website. Wat mij betreft mag er een ruime collectie bio/fairtrade in assortiment.

Nog nooit zo een heerlijk zacht dekbedovertrek gehad!