Het enige wat bij mij beetje misging was dat de bezorging langer heeft geduurd dan normaal. Maar eerlijk is eerlijk deze mevrouw was wel zo vriendelijk om hierover te bellen, eigenlijk zoals het... Het enige wat bij mij beetje misging was dat de bezorging langer heeft geduurd dan normaal. Maar eerlijk is eerlijk deze mevrouw was wel zo vriendelijk om hierover te bellen, eigenlijk zoals het hoort! Andere bedrijven mogen/kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Walra dekbedovertrekken besteld met de info dat ze 260cm lang zijn. Helaas blijken ze maar 235cm te zijn. Ik had ze al uitgepakt, anders weet je de lengte ook niet. Jammer nu dus weer... Walra dekbedovertrekken besteld met de info dat ze 260cm lang zijn. Helaas blijken ze maar 235cm te zijn. Ik had ze al uitgepakt, anders weet je de lengte ook niet. Jammer nu dus weer dekbedovertrekken die niet in te stoppen zijn.

P.

Dekbedovertrek is zoals beschreven en voldoet prima. Prijs is goed. Levering in orde.
Kortom prima voor elkaar !!!

Gedeelte van bestelling is nog steeds niet geleverd en na 2 telefoontjes en 2 mailtjes nog steeds geen duidelijkheid

Was mijn eerste keer online bestellen en gebeurde door de locdown
Heel goed alles Dekbed en de levering
Een 8