N.

Voor de tweede keer een dekbedovertrek besteld en ook nu weer blij mee. En ondanks de drukte tóch op tijd bezorgd. Zou alleen héél fijn zijn als het door een andere pakketbezorger zou worden... Voor de tweede keer een dekbedovertrek besteld en ook nu weer blij mee. En ondanks de drukte tóch op tijd bezorgd. Zou alleen héél fijn zijn als het door een andere pakketbezorger zou worden afgeleverd. GLS heeft bij ons geen enkele retour mogelijkheid. PostNL en DHL daarin tegen wél.

De levering was supersnel. Maar belangrijker is natuurlijk de kwaliteit van het product en ik kan niet anders zeggen dan dat de overtrek van Beddinghouse voor 100% bevalt. Het is lekker zacht, maar... De levering was supersnel. Maar belangrijker is natuurlijk de kwaliteit van het product en ik kan niet anders zeggen dan dat de overtrek van Beddinghouse voor 100% bevalt. Het is lekker zacht, maar toch stevig. Ik ga snel weer een andere bestellen.

Angela

Ben erg tevreden altijd super snel mijn bestelling in huis goede duidelijke site en leuke mails goede kwaliteit spullen erg blij mee

De bestelling is prima. Mijn dringend verzoek is : dit adres uit uw bestand te verwijderen. Bij voorbaat dank.

Volgens afspraak via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en levering. Het de

H.M.

Mooiste dekbed, prima kwaliteit, snelle levering, goede prijs.
Super tevreden.

De dekbedovertrekken zijn prachtig en keurig en snel voorzien van ritsen!

Contact gezocht via de telefoon omdat er iets onduidelijk was bij de betaal procedure.Ik kreeg duidelijke instructies waardoor ik nu 4 schitterende dekbedhoezen in huis heb. Deze zien er prachtig... Contact gezocht via de telefoon omdat er iets onduidelijk was bij de betaal procedure.Ik kreeg duidelijke instructies waardoor ik nu 4 schitterende dekbedhoezen in huis heb. Deze zien er prachtig uit en hebben een goede kwaliteit. Ook de levering is duidelijk. Via e-mail werd ik op de hoogte gehouden wanneer alles verstuurd zou worden en wat de verwachte bezorgdatum zou zijn. Kortom: Toppertje!