Goede service, ik had nog gebeld met een vraag en werd goed en vriendelijk te woord gestaan.

Prachtige dekbedovertrekken, en ondanks de drukte met pakketten voor de kerst ontvangen prima

C

Dat wekte mn vertrouwen en heb meteen die dekbed overtrekken besteld. Ik had per mail een vraag over hoeveel % katoen en satijn ... en er werd snel gebeld met de juiste uitleg erbij .
Dat wekte mn vertrouwen en heb meteen die dekbed overtrekken besteld.
Nog snel bezorgd tegen de kerst !
En meteen gewassen en prachtige kwaliteit en alleen een lichte glans erover en heerlijk zacht..:) ..echt aan te raden dus !
Een hele persoonlijke benadering..heerlijk ?

Karin

Prima website, uitstekende klantenservice die goed bereikbaar is, goede communicatie tijdens bestel- en leveringsproces. Hebben ook handige dekbedclips, waarvoor dan al lusjes in de hoezen worden... Prima website, uitstekende klantenservice die goed bereikbaar is, goede communicatie tijdens bestel- en leveringsproces. Hebben ook handige dekbedclips, waarvoor dan al lusjes in de hoezen worden ingenaaid. Maar de topper van hen vind ik dat zij een goed assortiment dekbedhoezen met ritsen aan beide zijkanten hebben. Dat maakt het verwisselen van met name grotere hoezen enorm veel gemakkelijker!

R

Mooie dekbedden voor hele mooie prijs en altijd netjes en op tijd geleverd

Na het wassen weet ik pas of de vijfde ster bij het product kan