De levering is perfect verlopen. Een zeer mooie bedovertrek voor een mooie prijs. Ik zal zeker nog bestellen bij jullie.

johanna

Mooie overtrek je moet er wel een extra sloop bij bestellen maar zit er niet bij het is dus geen gratis levevering

Product mag je niet terug sturen als het uit de verpakking is (mag volgens mij wettelijk wel...) en product is niet naar tevredenheid. Betaald veel en nog steeds heb je dat je dekbed naar beneden... Product mag je niet terug sturen als het uit de verpakking is (mag volgens mij wettelijk wel...) en product is niet naar tevredenheid. Betaald veel en nog steeds heb je dat je dekbed naar beneden schuift. Advies.... rits aan onderkant ipv zijkanten.

Voor de aanschaf van twee dekbedovertrekken heb ik gebeld voor inlichtingen. Ik werd vriendelijk geholpen en heb een bestelling geplaatst. Die werd vlot bezorgd. Alleen bevatte het pakket maar een... Voor de aanschaf van twee dekbedovertrekken heb ik gebeld voor inlichtingen. Ik werd vriendelijk geholpen en heb een bestelling geplaatst. Die werd vlot bezorgd. Alleen bevatte het pakket maar een stuks. Gelijk even gebeld en Monique heeft gezorgd dat de tweede snel nabezorgd werd. Ondanks dat probleempje uitstekende service.

Dekbed besteld en gekregen zoals vermeld was. Prima dus.