Heel goed bedrijf, mooie producten en snelle levering. Heel blij met de dekbedovertrekken met rits!

Wat een leuke en persoonlijke brief zat er bij de levering!! TOP!!

Cynthia

Mooi dekbedhoes. Snel geleverd en voor een mooie prijs.

Het meest fantastische vind ik dat er een rits in de grote overtrekken gemaakt kan worden. Wij hebben nu 2 sets en ik wil niet meer anders. Daarbij wordt alles snel verzorgd en bij meerdere items in... Het meest fantastische vind ik dat er een rits in de grote overtrekken gemaakt kan worden. Wij hebben nu 2 sets en ik wil niet meer anders. Daarbij wordt alles snel verzorgd en bij meerdere items in 1 bestelling wordt er ook apart bezorgd. Ik wil het iedereen aanbevelen.

Ik vond de bestelwijze, keuze en snelheid prima. het verbaasde mij eerst alleen dat ik op twee pakjes moest wachten.Blijkbaar komen de dekbedovertrekken vanuit de magazijnen van de producenten en... Ik vond de bestelwijze, keuze en snelheid prima. het verbaasde mij eerst alleen dat ik op twee pakjes moest wachten.Blijkbaar komen de dekbedovertrekken vanuit de magazijnen van de producenten en niet uit een centraal magazijn.

Wij hebben voor meer dan 200 euro 2 dekbedovertrekken gekocht, de dekbedden zijn prima maar om nou 5 euro extra te betalen voor 2 lusjes voor het omhooghouden van het dekbed in de hoes ,wat door de... Wij hebben voor meer dan 200 euro 2 dekbedovertrekken gekocht, de dekbedden zijn prima maar om nou 5 euro extra te betalen voor 2 lusjes voor het omhooghouden van het dekbed in de hoes ,wat door de dikte van het dekbed niet lukt ,( lukt alleen bij zeer dun dekbed)vind ik waardeloos