Snelle levering en een snel antwoord op mijn vraag.
Prima winkel met mooie materialen.

Bestelling is snel geleverd en bevalt heel goed!!!!

Dekbedovertrekken & Zo is t.o.v. van andere aanbieders het goedkoopste voor het zelfde artikel en het zelfde merk.

Ik vindt het onzin dat mensen KANS
Hebben om wat te winnen zoals nu een bioscoopbon van 25.00 .
Ik geloof daar niet in want ik heb nog NOOIT wat gewonnen.

* gratis verzend-en retourkosten
* niet duur
* maten kloppen
* goede kwaliteit

Prima aflevering, met mailtjes ter informatie wanneer bezorgd. Kleuren van het product iets anders dan de foto aangaf. Maar tevreden over product. Heel handig met ritsen in het dekbed overtrek

Volop keus
Volop keus
Kreeg vrij mail dat de bestelling naar bezorgdiensten was met link om bestelling te volgen. Tot twee keer toe bericht gelezen van levering tussen bepaalde tijden via link . Maar eerste keer na de gegeven tijd was er een fout bij het sorteren gemaakt dus wachten de volgende dag zou hij weer tussen bepaalde tijd komen. Wederom thuis gezeten niks geleverd .
De derde keer werd er wel geleverd tussen de beloofde tijd .
Zou het fijner gevonden hebben dat ze de niet levering wat eerder bekend hadden gemaakt via link of mailtje .

Snelle afhandeling en verzending binnen de genoemde tijd, prima! Jammer genoeg liet de bezorging van DHL te wensen over, maar daar kan dit bedrijf niets aan doen.

Mooi kwalieit van dekbedden. Naar Belgie opsturen zou best ook gratis mogen zijn