Overzichtelijke site. Goede informatie. Bestelling gedaan en gevraagd of het snel kon worden verzonden. En het werd verschrikkelijk snel verzonden. Top!

Flanellen lakens gekocht. Blijkt gewoon dun katoensatijn te zijn en had wel vermeld in mail dat produkt verkeerd is.
Koop hier niets als je niet in NL woont want de retourkosten vallen op de...
Koop hier niets als je niet in NL woont want de retourkosten vallen op de klant. Staat in de kleine lettertjes! Goed zoeken is de boodschap. Men kan beter een verzendkost aanrekenen zoals de meeste doen, dan weet de klant wat het totaal kostplaatje is. Maar retourneren op kost vd klant is allesbehalve klantvriendelijk.

Verbaast over de snelle levering gezien ik een overtrek met rits had besteld. Verder prima verpakt en prima overtrek. Ik ga zeker nogmaals bestellen! assortiment uitbreiden. Het is een goede... Verbaast over de snelle levering gezien ik een overtrek met rits had besteld. Verder prima verpakt en prima overtrek. Ik ga zeker nogmaals bestellen! assortiment uitbreiden. Het is een goede oplossing vooral als je dekbed zwaar is.

Snelle levering. Goede kwaliteit dekbedovertrekken.