Eerste bestelling was naar tevredenheid. Dekbedovertrek werd goed verpakt geleverd en de kleuren zijn precies zo mooi diep als op de foto. Heerlijk warm en zacht en na de was ook nog mooi glad.... Eerste bestelling was naar tevredenheid. Dekbedovertrek werd goed verpakt geleverd en de kleuren zijn precies zo mooi diep als op de foto. Heerlijk warm en zacht en na de was ook nog mooi glad. Strijken was niet nodig!

Monique denkt mee. Ze kwam met een goeie oplossing voor onze B&B. Super!

Uitstekende service.
Na een fout van de bezorgdienst, die het dekbedovertrek op een verkeerd adres afleverde, had ik de dag erna al een nieuwe op de mat liggen.

Mevrouw Monique heeft mij op een vriendelijke manier telefonisch de fout die ik had gemaakt met zo min mogelijk kosten voor mij herstelt.
En al na een aantal dagen (zo Snel) had ik de...
En al na een aantal dagen (zo Snel) had ik de aangepaste overtrek in huis

Fijne communicatie. Snelle levering. Mooi product:)

Een goede en duidelijke mail nadat het dekbed is besteld. Waarin duidelijk werd aangegeven wanneer ik dit thuis kon verwachten.

Goede kwaliteit product
Sneller levering
Netjes verpakt

Snel en keurig geleverd. Prachtige dekbedovertrekken!

Pluspunten: Prachtige dekbedhoes van zeer goede kwaliteit en supersnel geleverd.Verbeterpunten: geen