Pluspunten: Super klantvriendelijk mooie producten groot assortiment snelle en uitgebreide serviceVerbeterpunten: Prima!!!!

Pluspunten: Er wordt precies geleverd wat er besteld is, en dan ook nog eens vlot. Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel, en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn!

Pluspunten: wat een snelheid, ook mooi op tijd

Pluspunten: Ruim aanbod, helder keuze menu. Vlotte leveringVerbeterpunten: Na de keuze voor de maat, bij artikel alsnog de gewenste maat selecteren en dan zien dat de prijs anders wordt; beter... Pluspunten: Ruim aanbod, helder keuze menu. Vlotte leveringVerbeterpunten: Na de keuze voor de maat, bij artikel alsnog de gewenste maat selecteren en dan zien dat de prijs anders wordt; beter procesmatig logisch houden.

Pluspunten: Snel geleverd
Mooi dekbed, zoals ik gekozen had
Ik vind de stof wel erg dun en benieuwd hoe het na 1 wasbeert isVerbeterpunten: Geen idee

Pluspunten: leverancier adviseert aanvullend als bij de bestelling iets opvalt.

Pluspunten: Ik was heel tevreden over de afhandeling van mijn dekbedbestelling. Ik hoop dat de mooie kleuren na het wassen net zo stralend blijven.

Pluspunten: eenvoudig te bestellen, snelle leveringVerbeterpunten: geen

Pluspunten: Degelijke kwaliteit dekbedovertrek. Bestelling en bezorging perfect verlopen.Verbeterpunten: De levertijd iets exacter doorgeven zou handig zijn.