Pluspunten: Goede service en klantvriendelijk!Verbeterpunten: Geen

Pluspunten: zeer snelle levering en goede kwaliteit van dekbedovertrekVerbeterpunten: geen

Verbeterpunten: Ik heb geen trak en trace code ontvangen van jullie.. ik wist dus niet wanneer het pakketje geleverd zou worden. In de omschrijving stond dat de levertijd 2 tot 4 werkdagen was dus... Verbeterpunten: Ik heb geen trak en trace code ontvangen van jullie.. ik wist dus niet wanneer het pakketje geleverd zou worden. In de omschrijving stond dat de levertijd 2 tot 4 werkdagen was dus had het pakket op een werkdag verwacht.. Het pakket werd op zaterdag bezorgd, ik was gelukkig net thuis van het werk en kon het pakket aannemen.

Tip: de klant beter informeren over wanneer het pakket bezorgd wordt.

Pluspunten: Ik kom zeker hier terug om een nieuwe overtrek te bestellen. Van sofiben ik heb namelijk 2 soorten reuma en bedden verschonen gaat erg fisiek erg moeilijk daarom is hun systeem van 3... Pluspunten: Ik kom zeker hier terug om een nieuwe overtrek te bestellen. Van sofiben ik heb namelijk 2 soorten reuma en bedden verschonen gaat erg fisiek erg moeilijk daarom is hun systeem van 3 ritsen zeer praktisch voor mij . Zouden meer leveranciers moeten doen want ik vind dat sofiben wel een beetje misbruik maakt van hun monopoly positie in deze mogelijk heid en abnormaal hoge prijzen vraagt voor een 2 persoons overtrek . Bijna 100 euro voor 1 overtrek vind ik absurd.Verbeterpunten: Proberen meerdere fabriekanten zover te krijgen dat ze ook dit 3 ritsen systeem in productie nemen zodat de prijs wat beter betaalbaar wordt .

Pluspunten: Duidelijkheid, goed product en specificaties.Verbeterpunten: Sneller bezorgen en na bestelling mogelijkheid om nog een keer product site open te maken van bevestig bestelling mail.

marloes

Snelle leveringen, mooie hoezen!

Pluspunten: Snelle reactie nav mijn mail. Dekbed was niet geleverd

Pluspunten: Veel keuze in maten en kleuren voor een aantrekkelijke prijs! Ook als je op zoek bent naar iets anders en juist een extreem groot formaat. Snelle levering en zoals gekozen.

Pluspunten: Superrr goed bedrijfI
Ik kwam er niet helemaal uit met bestellen
Een paar x contact gehad via telefoon
echt wat een service heel vriendelijk en nemen echt ff de tijd...
Pluspunten: Superrr goed bedrijfI
Ik kwam er niet helemaal uit met bestellen
Een paar x contact gehad via telefoon
echt wat een service heel vriendelijk en nemen echt ff de tijd voor jou..!!
Mij hebben ze er zeker bij als klant..!!
Top bedrijf..