Karen

Goede ervaring. Goed product goed advies.

Helaas is er minder keus in dekbedovertrekken in maat 220 x 240.

Esme van der Meijde

Wat een superservice bij dit bedrijf! Ze doen zo hun best voor je, ook al kon ik er niets aandoen dat mijn cadeaukaart kuren had, heeft Dekbedovertrekkenenzo.nl zelf gebeld met dit bedrijf om het... Wat een superservice bij dit bedrijf! Ze doen zo hun best voor je, ook al kon ik er niets aandoen dat mijn cadeaukaart kuren had, heeft Dekbedovertrekkenenzo.nl zelf gebeld met dit bedrijf om het toch mogelijk te maken te kaart in te kunnen zetten bij de aangaf van een artikel.

Ga zo door!!

Don Weerts

Perfecte afwikkeling

Nee, is prima.

Els

Prima bedrijf, 's middags om 4 uur dekbedovertrek besteld en de volgende morgen in huis. Duidelijke uitleg van Monique over de hoes.

Elsemieke

Overzichtelijke site

Nvt

nee

Dekbedovertrekken met rits besteld voor de tweede keer. Zeer tevreden mee, voor mij nooit geen andere meer. Nooit geen last meer van het dekbed wat half uit het overtrek komt. Snelle levering!

Ik heb een bestelling gedaan, maar nooit ontvangen. Doordat er met de betaling iets mis ging, heb ik de volgende dag dit de volgende dag gedaan. Daarna is er geen mail meer geweest, ook geen... Ik heb een bestelling gedaan, maar nooit ontvangen. Doordat er met de betaling iets mis ging, heb ik de volgende dag dit de volgende dag gedaan. Daarna is er geen mail meer geweest, ook geen levering.
Na contact was de bestelling alsnog snel geleverd

Communicatie mag beter.

Pauline Muller

Fantastisch! Ik had moltons besteld voor een topper, maar achteraf wilde ik graag moltons voor een gewoon matras omdat de aanschaf van de topper niet doorging. Dat was allemaal geen probleem.... Fantastisch! Ik had moltons besteld voor een topper, maar achteraf wilde ik graag moltons voor een gewoon matras omdat de aanschaf van de topper niet doorging. Dat was allemaal geen probleem. Monique regelde het e.e.a. meteen op een allervriendelijkste manier. En al heel snel hadden wij de moltons in huis. Zelfs het bedrag dat wij teveel betaald hadden, stond snel op onze rekening. Echt geweldig! Monique, hartelijk bedankt!

Ik heb geen verbeterpunten of tips. Perfect!