M.Jordens

Had het gewenste product heel snel in huis zoals beloofd ! Prima

Geen..

Snelle levering en goede kwaliteit!

Had het overtrek snel binnen en het is mooi van kleur . Alleen de maat wijkt af hij is te klein. Ik heb hem al gewassen zoals op de beschrijving vermeld staat. Ik heb hem koud gewassen. Op de... Had het overtrek snel binnen en het is mooi van kleur . Alleen de maat wijkt af hij is te klein. Ik heb hem al gewassen zoals op de beschrijving vermeld staat. Ik heb hem koud gewassen. Op de overtrek staat maat 260/220 zoals mijn dekbed maar hij is iets te klein. Nu weet ik niet of ik hiermee bij jullie nog wat kan ??

net

Prima service snelle levering en heerlijk passend dekbedhoes
??Super

Nee , alles ging goed

Het dekbed overtrek had ik binnen een paar dagen in huis . Met perpecte ritsen ingezet.
Het ziet er prachtig uit, zelfs de ritsen in bijpassende kleur.
Ik ben er super blij mee en...
Het ziet er prachtig uit, zelfs de ritsen in bijpassende kleur.
Ik ben er super blij mee en worstel niet meer met dekbedovertrek over het dekbed doen.
Maar relax openslaan en dichtritsen. Het beste idee voor na mijn schouderoperaties.
Niet goedkoop maar wel het geld waard.
Gr Marijke

Heb nog niets negatiefs ervaren na twee keer een bestelling te hebben gedaan

Janneke

Iets beter de kleuren weergeven

Paar keer al wat besteld ,goede keuze en snelle levering.

nee

T.m.c. Krop-Wit

Ik ben zeer tevreden over het product de bestelling was zeer snel en met die rits ben ik helemaal blij mee ik ben VAN plan om met de tijd nog een te nemen .

Nee zeer te vrede.

kwek

Top snelle en goede levering. Duidelijke site makkelijk te bestellen.