De ervaringen met het bedrijf zijn goed. Snelle service. Ik heb het volgende artikel besteld: A83534 Cinderella Dekbedovertrek Katoen 240 x 200/220 cm barika terra red. Over het artikel ben ik NIET... De ervaringen met het bedrijf zijn goed. Snelle service. Ik heb het volgende artikel besteld: A83534 Cinderella Dekbedovertrek Katoen 240 x 200/220 cm barika terra red. Over het artikel ben ik NIET te spreken. Na twee keer wassen zijn er lelijke lichte vlekken en strepen zichtbaar op het effen gedeelte. Voor een dekbedovertrek van Euro 80,00 vind ik dit niet kunnen. Ik ga ook per mail Dekbedovertrekkkenenzo.nl hiervan op de hoogte brengen.

Geen.

David Van Belle

Supergoede kwaliteit producten, gemakkelijke bediening website, superklantenservice, degelijke levertermijnen.
Al om al, goede ervaring.

Duidelijker communiceren rond out-of-stocks en tijdelijk verlengde leadtimes. Dit is echter een klein puntje, aangezien één contact met de customer service dit tot in de details oplost.

Petra

Prima. Eenvoudig bestellen en snel en correct geleverd.

Stoffers

Prima. Snelle service. Veel keus!

Duidelijke website.

Neen.

Prima bedrijf voor je online aankopen.
Een eerste aankoop ergens is altijd 'spannend' : maar hopen dat alles goed gaat.

Audrey Meijer-van Wijk

J. Tiberius

Ik heb een heel goed ervaring met dit befrihf.

Ik heb geen verbeterde punten of tips.
Alles was prima orde.

Levering was snel