Prima! Sneller levertijd

Geertruida

Veel keus en snelle service

Nee

Mieke

Mooi assortiment en snel geleverd

Prima geregeld

A.C. van de Ruit

Was uitstekend.

Zou niet weten.

Patricia de Man

Ik heb een dekbedovertrek gekocht

nee

Positieve ervaring, dit ondanks het feit dat er slechts een sloop geleverd werd bij een tweepersoons dekbedhoes. Er werd serieus meegedacht aan het zoeken naar een oplossing, hetgeen ik zeer waardeer!

Prima kwaliteit en levering van het dekbedovertrek

Als verjaardagscadeau een dekbedovertrek van Beddinghouse gekregen ter waarde van €79,95. Vervolgens uit de verpakking gehaald, en blijkt het dekbedovertrek toch te klein. Daarnaast is er bij één... Als verjaardagscadeau een dekbedovertrek van Beddinghouse gekregen ter waarde van €79,95. Vervolgens uit de verpakking gehaald, en blijkt het dekbedovertrek toch te klein. Daarnaast is er bij één kussensloop sprake van een gat. Hiervoor heb ik telefonisch contact opgenomen met Dekbedovertrekkenenzo en is mij verteld dat ik een foto van het kussensloop door kan sturen en er dan beoordeelt wordt of er een nieuwe opgestuurd wordt. Tot zo ver nogsteeds tevreden. Dan vraag ik ook of ik tegen bijbetaling het dekbedovertrek toch zou kunnen ruilen voor een maat groter. Het antwoord was nee, met als voornaamste reden dat het dekbedovertrek niet meer goed in de verpakking terug zou kunnen. Ondanks dat ik begrijp dat het niet precies terug in de verpakkking kan, vind ik het absoluut geen service dat ik dit dure dekbedovertrek niet kan ruilen. Als ik voor een bedrag van €79,95 een overtrek koop verwacht ik zeker meer klantenservice dan mij op dit moment geboden is. Ik wil het zelfs ruilen voor een overtrek van €89,95.

Helemaal prima

geen verbeterpunten

Gitta te Velde

Positief, snelle levering

Terugkoppeling met de melding dat het pakje onderweg is