De audits worden in een prettige sfeer uitgevoerd, met aandacht voor detail. De output levert waardevolle informatie over de prestaties van ons managementsysteem...

Een audit met een ontspannen karakter. Een audit uitgevoerd door een auditor met inhoudelijke kennis van de zorg & IT dit heeft als voordeel dat door de auditor de juiste vertaalslag kan worden... Een audit met een ontspannen karakter. Een audit uitgevoerd door een auditor met inhoudelijke kennis van de zorg & IT dit heeft als voordeel dat door de auditor de juiste vertaalslag kan worden gemaakt tussen wat de auditor ziet en de vertaling naar wat de norm wilt zien. Dit draagt o.a. bij aan een goed dialoog tijdens de interviews met de verschillende expertises binnen de organisatie.

Het fijne aan DigiTrust is dat ze erg goed aansluiten bij vershillende soorten bedrijven, van groot tot klein.

Prettige ervaring in zowel het voortraject (flexibel en snel!) en gedurende de audit. Auditor was zowel op technisch en organisatorisch vlak op de hoogte van recente ontwikkelingen.

Auditoren met stevige kennis, maar niet belerend. In de stressvolle audits weten ze je je op je gemak te laten voelen.

De audit verliep zeer plezierig, de positief kritische benadering is in onze ogen goed en doet recht aan de standaard

Kennis van zaken maar vooral ook van de praktijk. Soms is niet alles namelijk niet zo zwart/wit als het lijkt.

Belangrijk bij een audit is dat de auditor kennis heeft van de bedrijfsprocessen en hierdoor de juiste kritische vragen kan stellen. Dit is bij DigiTrust zeker het geval. Hierdoor merk je dat alle... Belangrijk bij een audit is dat de auditor kennis heeft van de bedrijfsprocessen en hierdoor de juiste kritische vragen kan stellen. Dit is bij DigiTrust zeker het geval. Hierdoor merk je dat alle medewerkers die onderdeel van de audit zijn, de audit ook als prettig ervaren en dat er de juiste kritische vragen gesteld worden.

Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad met Digitrust. Onze auditor Edwin kan zich goed inlezen in het soort bedrijf wat ContinuLeren is en hoe daarbij de ISO goed geïnterpreteerd kan... Wij hebben een zeer prettige ervaring gehad met Digitrust. Onze auditor Edwin kan zich goed inlezen in het soort bedrijf wat ContinuLeren is en hoe daarbij de ISO goed geïnterpreteerd kan worden.

De auditor is super professioneel, weet waar ze het over heeft en komt haar afspraken na. Mooi om te zien dat we ook een auditor hebben die snapt en motiveert dat we zelf ook kritisch zijn naar ons... De auditor is super professioneel, weet waar ze het over heeft en komt haar afspraken na. Mooi om te zien dat we ook een auditor hebben die snapt en motiveert dat we zelf ook kritisch zijn naar ons eigen proces en werkwijze.